Ambient on/off
Join eRepublik

Антигрчка пропаганда

78 Day 726, 16:25 Serbia
Ово је одговор на чланак Ивана Живановића у којем представља еГрчку као неког ко је раме уз раме учествовао у окупацији еСрбије. И морам да реагујем на ову срамоту. Између осталог каже.

"Kada smo bili mali i nejaki ti isti grci su došli i pomogli eHrvatima da nas okupiraju"

Човек изгледа хоће да каже да је међу оним гласачима у ТО-еру конгреса еСрбије(који није успео), било можда 20-30 грчких гласова ?? Лаж!

"Pa šta ako su prešli u ATLANTIS da li to znači da su trebali da nas gaze svom snagom na početku kada smo bili mali.Oni su nas tada gazili a eTurci su došli i dali sve od sebe da nam pomognu da nas ti isti eGrci ne bi sa eHrvatima gazili"

Лол Грци који су већ били окупирани од Турака, и којих није било нигде, нас газили? Лаж!


"Zbog svega toga kazem da zaboravite na savez sa eGrčkom i da ću ja uvek i u svakom pogledu pomagati eTurcima da unište eGrčku i vojno i ekonomski jer je eGrčka to isto nama radila.


Грчка нас уништила војно и економски? Лаж! Вероватно тако што су давали моралну подршку Боркану да стиска дугме? Лаж!

Једино што је истина у овом тендециозном чланку, пуном антигрчке пропаганде је :

"Da nije bilo eGrka Slavonija bi bila naša a eHrvatska razorena."

То је тачно, и дешавало се касније, када су Хрвати и Американци пружили највећу помоћ ослобађању еГрчке од Турака.

Све ово изнад је гомила тендециозно написаних глупости. Видим да је у моди љубав између пола еСрбије и Турака овде задњих дана. А једини Турчин који нас је стварно задужио овде је Баталгази, док су сви остали остављали увредљиве коментаре по еСрбију, када смо тражили да нам дају оно што нам припада, Косово и Метохију. А да не подсећам на ароганцију и придике тих истих Турака, када смо пре неколико месеци хтели да узмемо Централну Грчку.

И све ово долази од човека који је вероватно најкасније схватио да ми и Хрвати не можемо имати добре односе у овој игри. Да сећaм се тога јако лепо.

АвеСербиа

 
Report comments
 
Milos Torbica
27
Milos Torbica Day 726, 16:27

cudo niko nije prvi

 
Strahinja Sredojevic
23
Strahinja Sredojevic Day 726, 16:27

vote

 
Milos Torbica
27
Milos Torbica Day 726, 16:28

btw idemo po high iron za novu godinu u grcku

 
Replica89
27
Replica89 Day 726, 16:28

B O T E !

 
Bajke sm
27
Bajke sm Day 726, 16:28

E sad koje u pravu ti il Ivan. Ne zaboravi da su Turci svaki put zbog nas napadali Egejska ostrva da odvuku Grcki dmg. a Grci tenkovali u Slavoniji ko ludi a secas se da je tokom bitke za oslobodenje Srbije da su Grci dolazili u Hrvatsku da se bore ja se dobro secam da sam video Grke u Raskoj da se bore! I jeste zbog njih mi nismo osvojili Slavoniju i zbog toga treba da im vratimo i to duplo a i zbog high irona!
Centralna Grcka bit ce zemlja Srpska!

 
Strahinja Sredojevic
23
Strahinja Sredojevic Day 726, 16:31

pre bi sa grcima nego sa turcima u savez

 
borissajkas
33
borissajkas Day 726, 16:32

zar ti nereče da si dvoklikaš

vote!

 
SerbianBerserker
26
SerbianBerserker Day 726, 16:32

Грци нису тенковали само у Славонији, ЧеГреко је лично тенковао у борбама за ослобођењ еСрбије, ПРОТИВ нас!!!! Ја се лично тога сећам! Чак сам сигуран да је у макар једној битци био и батле херој!

Нису морали да ратују на нашој страни али нису ни морали да тенкују!!!

Ово је први пут да кажем НО ВОТЕ, за твој чланак!

 
Bossbobby
22
Bossbobby Day 726, 16:32

Vote...moze li za nas eBebe jedna malo konkretnija retrospektiva eIstorije tog perioda?
Citajuci oba clanka vidim da ima gomila poluistina i precutkivanja cinjenica na sve strane...licno mislim da bi RL prijateljstvo trebalo da rezultira i ePrijateljstvom i tu ne vidim nasu krivicu zbog neprijateljstva eGrcke prema nama; ako su eGrci danas ePrijatelji nasih eArhineprijatelja eHrvata, onda nam ne mogu biti ePrijatelji, a kamoli eSaveznici

 
aveSERBIA
29
aveSERBIA Day 726, 16:34

@Boris za 3 dana sam Fm kao što sam rekao i tamo. I posle dvaklika.

 
psychedelictrance
23
psychedelictrance Day 726, 16:34

hail battalgazi (:

 
Zaeban Covek
30
Zaeban Covek Day 726, 16:34

Ja da ponovim ukratko svoj stav iznesen u jednom od članaka:

Ako dobijemo high-iron na Kosovu i Metohiji zalagaću se da nam eGrci budu saveznici.

Ako ne dobijemo high-iron na KiM zalagaću se da nam samo Centralna Grčka bude "prijatelj"

Dakle interes eSrbije na prvom mestu!

Do tada, ja sam neutralan po ovom pitanju, a u RL sam ljubitelj Grka

 
Gambino_SSSS
33
Gambino_SSSS Day 726, 16:35

Ave što se nerviraš, Grci i mi apsolutno treba da živimo u jednoj zajedničkoj državi, Srbiji.

 
sky87
33
sky87 Day 726, 16:37

nije li malo ironicno sto su se eGrci sad setili naseg prijateljstva?

 
capt_caveman
20
capt_caveman Day 726, 16:39

Никада са Грцима!!!

 
Boromir Theserb
28
Boromir Theserb Day 726, 16:39

Grci su stalno isli protiv nas u ovog igri, dok smo bili mali umesto da stanu iza nas, oni su nas gurali ka dnu,tenkovali ko ludi, a sad kad smo jaki oce s nama, gade mi se...

 
Crusader Storm
34
Crusader Storm Day 726, 16:40

"Ave što se nerviraš, Grci i mi apsolutno treba da živimo u jednoj zajedničkoj državi, Srbiji." x2

Jesu nas gazili? Jesu!
Jesu se tenkovali kao sumanuti? Jesu!

I sad su se setili pravoslavlja. Cvrc. Češljaj kolega. Nek spreme jedno 10k golda da ugasimo Hrvatsku zajedno i neka tako pokažu svoje dobre namere.

 
Zaeban Covek
30
Zaeban Covek Day 726, 16:41

I nemojte se nervirati, evo vam malo dobrog raspoloženja od Nekih Paora <a href="http://www.youtube.com/watch?v=ntM-2DgSckk&amp;feature=player_embedded" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ntM-2DgSc[..]edded</a>

 
Vucko74
32
Vucko74 Day 726, 16:41

Grci su zasluzili da ih zgazimo. Sto ih vise biješ, više će te poštovati kasnije.

 
mafiozoGrc
22
mafiozoGrc Day 726, 16:41

Some things will never change.
Serbs will always be enemies with Croats,Greeks will always be enemies with Turks.
And as long as we are at different alliances,and we both are too loyal to our allies to let them down,i see that we will never be at the same alliance at this game.At least,i hope at mutual understanding and support by each other to many matters.

Seems that these similarities we have will never get us together in game as in RL

 
Toxic Hunter
27
Toxic Hunter Day 726, 16:48

&quot;Ово је први пут да кажем НО ВОТЕ, за твој чланак!&quot; x2

 
Sky_Hook_BL
23
Sky_Hook_BL Day 726, 16:49

ma sve je ovo IRON_icno...
ponarocito centralna Grcka...
malo su se kasno setili &quot;bratske&quot; ljubavi...

 
Nemanja Jevtic
29
Nemanja Jevtic Day 726, 16:53

@Zaeban Covek
slazem se sa tobom...

znaci ako dobijemo Kosovo i Metohiju(high iron regiju) onda nam eGrcka moze biti saveznik...u suprotnom eGrci su na*ebali...

 
DaMaZz
32
DaMaZz Day 726, 16:53

mi sa grcima u istom savezu - NIKADA!

gde ste bili kad smo bili niko, dragi grci? bili ste sa suprotne strane naseg nisana, i trosili ste posednji gold kako bi nama onemogucili da se oslobodimo hrvatske tiranije! sada kad postajemo svetska sila hteli biste na nasu stranu?

da ponovim, mi sa grcima u istom savezu - NIKADA!


potpis na sve sto je Ivan Zivanovic rekao.

 
Moorhuhn
32
Moorhuhn Day 726, 16:54

Some things will never change.
Serbs will always be enemies with Croats,Greeks will always be enemies with Turks.
And as long as we are at different alliances,and we both are too loyal to our allies to let them down,i see that we will never be at the same alliance at this game.At least,i hope at mutual understanding and support by each other to many matters.

Seems that these similarities we have will never get us together in game as in RL x2

 
AleksBlack
26
AleksBlack Day 726, 16:57

Zaeban Covek: &quot;
Do tada, ja sam neutralan po ovom pitanju, a u RL sam ljubitelj Grka &quot;

... valjda grkinja majku mu

ostalo potpisujem...

 
ORTODOX 4 EVER
33
ORTODOX 4 EVER Day 726, 17:05

**Autoru**
prvi put se ne slazem sa tvojim clankom! ne verujem da ikoga mozes da ubedis da nam u igri eGrci zele dobro !!! podsetimo se predzadnjeg napada na Slavoniju! tukli su i tenkovali za eHrvate kao da im je poslednji dan na eRepu. da li mislis da niko od nas ne prelistava grcke novine i cita njihove komentare (koji su na eng)?
ti si strasan zagovornik ove teze sa savezom sa Grcima. ok je to,svidja mi se ali neka izadju iz EDENA i neka pristupe novom savezu o kojem se toliko prica i koji ce biti naslednik PEACE-a. posle toga ja cu s ecuti vise nego ti kao zagovornik grcko-srpskog prijateljstva!! ovako daj vise da ne poljuljavamo ionako poljuljane odnose sa preostalim clanicama naseg saveza!!
^^ izvinjavam se na poduzem komentaru ^^

 
Gambino_SSSS
33
Gambino_SSSS Day 726, 17:05

Centralna Grčka je srce eSrbije

 
stef42
23
stef42 Day 726, 17:16

Manimo se malo bratstva sa EGrckom ovo je igrica kao i RL svet...
Ne mozemo biti braca EGrckoj pa cak ni Grckoj, mozemo biti braca Grckom narodu...
Ne zaboravimo gde su se nalazili avioni i trupe NATO alijanse dok su nas napadali i bombardovali....ali se Grcki narod podigao i pokazao solidarnost nasem narodu demonstracijama...
Sve vlade su politicke i njih nije briga za narod...
Tako i u Esvetu...EGrcka je u EDENU i bori se protiv ESrbije, samim tim ESrbija mora da se bori protiv njih i da koristi za to svoje prijatelje u ESvetu...
Nema simpatija u ratu, vec onaj koji se bori protiv tebe je protivnik, a ne MI SE BORIMO PROTIV VAS JER VAS VOLIMO I VASI SMO PRIJATELJI...mislim da je ovo opste poznata stvar ...
Zato umesto da koristimo cesto trening ratove, neka nam trening bude borba za ESLAVONIJU...

Jos jedno sve najlepse zelje braci Grcima ali ne Grckoj....

 
Dejan Grujic
24
Dejan Grujic Day 726, 17:35

U RL mnogo gotivim Grke.Turke bas ne gotivim.Ali ovo je igra.U Slavoniji,avatari turske vojske udaraju sa prefiksom -,dok Grci udaraju sa prefiksom +.Gledam : udaraju karirani kao ludi,ide zid u p.m i odjednom vidim avatare turske vojske koji prvo odrzavaju zid a zatim ga kada napad kariranih jenjava spustaju zid.Zbog toga cu eTurcima biti uvek zahvalan,i uvek cu im priskociti u pomoc kad im zatreba!
Samo mi kazite da li bi vas bilo sramota da izdate saveznika?Zar da budemo kao UK?!Ako izdamo Tursku bice velika sramota za Srbiju!
NO ALLIANCE WITH GREECE!

 
ketridz petrovic
10
ketridz petrovic Day 726, 17:40

Samo da kazem da je BORKAN u Grckoj!

Dakle eHrvatici tamo kolo vode!

Samo da se zna!

 
Andreja Djuric
22
Andreja Djuric Day 726, 17:40

hm... ja sam se rodio na dan oslobodjenja sumadije ali se dobro secam raznih tenkova sa grckim zastavama i grckim imenima kako udaraju protiv nas u oslobadjanju ostalih regija... tako da ne kaki!
Grci su nasi veliki prijatelji u RL i tu se obojica slazemo al bar jednom jbt RAZGRANICI RL I IGRU!

 
Danicic Predrag
32
Danicic Predrag Day 726, 17:41

ne slazem se sa tobom mislim da je RL jedno a erepublik drugo u naj boljem slucajuo mozemo da zamrznemo neprijateljstvo ali nikako da postanemo saveznici...

 
Milan85
34
Milan85 Day 726, 17:43

Bespotrebna rasprava sa, po meni, pogresnim argumentima.

To sto su se Grci borili protiv nas i nije neki dobar razlog da ne budemo sa njima u istom savezu jer to samo govori da su oni spremni da pomognu svojim saveznicima po svaku cenu, cak i protiv nas sa kojima imaju dobre odnose u stvarnom zivotu.

Ali to sto se nisu javljali ranije dok mi nismo postali jedna od vodecih sila u esvetu jeste razlog da ne idemo sa njima.
Ovoga puta &quot;nam pruzaju ruku&quot; samo zato sto postoji mogucnost da u skorijoj buducnosti ostanu bez high iron regije, i ubedjen sam da niko ne bi ni pominjao ovaj savez sa njihove strane da je drugacija situacija.

 
Dejan Grujic
24
Dejan Grujic Day 726, 17:58

@Milan85 zamisli ako bi Grci i Turci uspeli da se pomire(sanse su ravne sansama da se mi i hrvati pomirimo ) a dobijemo Kosovo kao high iron regiju!Savez u kojem bi bili mi,Madjari,Rusi,Turci,Grci i mozda Iran.Hrvati bi tim izgubili 100000damage-a koji bi naneli Grci u nasem napadu na hrvate,a mi bi dobili grcku vojsku koja se bori za nas
ja sam za to samo ako se Grci i Turci pomire,ali je to nemoguce,tako da...

 
Lesalesach
36
Lesalesach Day 726, 18:02

Milan85
a)To sto su se Grci borili protiv nas i nije neki dobar razlog da ne budemo sa njima u istom savezu jer to samo govori da su oni spremni da pomognu svojim saveznicima po svaku cenu, cak i protiv nas sa kojima imaju dobre odnose u stvarnom zivotu.--tako je!
b)Ali to sto se nisu javljali ranije dok mi nismo postali jedna od vodecih sila u esvetu jeste razlog da ne idemo sa njima. --Situacija sa 100 goldica je vise izmenila stvari nego sto smo mislili, jos polu-raspad najveceg saveza..i jos, sadasnji predsednik je uvek glasao za clanke i uvek pokazivao naklonost ka eSrbiji
c) Ljudi, mi ne mozemo Slavoniju da uzmemo a kamoli skoro najbitniju regiju edena, ovo je mit, i to onaj koji se nece ostvariti nikad.
d)@Zaebani Ako dobijemo high-iron na Kosovu i Metohiji zalagaću se da nam eGrci budu saveznici.

Ako ne dobijemo high-iron na KiM zalagaću se da nam samo Centralna Grčka bude &quot;prijatelj&quot; Pametan predlog, kao i obicno...

 
Milan85
34
Milan85 Day 726, 18:23

Dejan Grujic, i jos da nam se prikljuce Rumuni, Poljaci i Ameri
Pa osvojili bismo Slavoniju 3 puta

Lesalesach, mislim da je to ranije bio mit, ali za mesec-dva, kad ojacaju nove bebe mislim da i nije tako nemoguce uz podrsku prijatelja(koji ne moraju biti u PEACE), a i sam pocetni zid bi bio mnogo manji nego u Slavoniji
Ali se i ja slazem da sacekamo Kosovo, a potom po potrebi da se &quot;sprijateljimo&quot; samo sa Centralnom Grckom

 
Dejan Grujic
24
Dejan Grujic Day 726, 18:24

he he,ne trebaju nam oni,samo da hrvatima istekne mpp sa Amerima ili Poljacima,tada da udarimo

 
noisy43
31
noisy43 Day 726, 18:38

Centralna Grčka je srce eSrbije! x2

 
aco2108
34
aco2108 Day 726, 18:54

ovo je igra i manite se rl prijateljstava, grci su nam u ovoj igri neprijatelji i od pocetka su bili, i sad kad smo ojcali setili se pruzat nam ruku, kako da ne!! takodje prvi put no vote za clanak, sori al neslazem se. a sto se tice turaka ja koliko vidim uek su nam pomagali, i ovde takodje treba da se zaboravi rl i koncentrise na igricu, a u igrici su nam ti turci kako-tako pomagali!

 
Anunnaki OR
Or
Anunnaki OR Day 726, 19:15

koji spin

 
Urquelly
24
Urquelly Day 726, 19:24

unsub i da ima unvote i to bi kliknuo

aveserbia ovo su do sad bile kvalitetne novine

*ebli te grci

 
Ivan999
24
Ivan999 Day 726, 19:52

E sad koje u pravu ti il Ivan. Ne zaboravi da su Turci svaki put zbog nas napadali Egejska ostrva da odvuku Grcki dmg. a Grci tenkovali u Slavoniji ko ludi a secas se da je tokom bitke za oslobodenje Srbije da su Grci dolazili u Hrvatsku da se bore ja se dobro secam da sam video Grke u Raskoj da se bore! I jeste zbog njih mi nismo osvojili Slavoniju i zbog toga treba da im vratimo i to duplo a i zbog high irona!
Centralna Grcka bit ce zemlja Srpska!
x2

 
Jakuza5990
Or
Jakuza5990 Day 726, 20:39

eGrcku treba razoriti!

 
Igorcheee
35
Igorcheee Day 726, 22:43

Ave nemeshaj RL i igricu, i ne meshaj babe i zhabe, znaci zaboravi ko su Turci a ko su Grci u RL, Grci su pomagali Hrvatima da nas osvoje zato sto su EDEN savezu, isto tako verujem da bi i mi pomagali Turcima jer smo u PEACE-u...ali ne mozemo sad izdati svoje saveznika radi nasheg RL-a...Koliko ljudi i koliko puta je reklo da ne meshamo RL i igricu?

 
Pustinjska Lisica
32
Pustinjska Lisica Day 726, 23:39

Ма каква, бре, пријатељска еГрчка? Ко ово предлаже, тај стварно нема ама баш никакву представу о односима између ове две еДржаве.

Пријатељство се овде показује делима, а од њих пријатељских дела није било никада.

 
Dusan Sorgic
24
Dusan Sorgic Day 726, 23:49

aweSerbia

Citam ovo i smejem se...Dobro te znam, ovde si dugo, dugo, isto kao i ja, tako da na ovo samo mogu da se smejem, jer ne verujem sta citam...Ako se neko nikad nije video primer falsifikovanja istorije u RL (a sumnjam u to, jer toga nad nama ima veoma dosta), evo mu prilike da vidi falsifikovanje istorije u erep-u..

 
Jovan Vladimir II
24
Jovan Vladimir II Day 727, 00:07

Grci drže pod okupacijom svetu srpsku zemlju i svete srpske rudnike, to im ne smemo oprostiti.
Centralna Grčka je srce eSrbije! x3

 
stEndEc
31
stEndEc Day 727, 00:22

PODRŠKA!

Dole antigrčka propagnada, dole naši neinformisani noobovi koji je plasiraju!

 
stEndEc
31
stEndEc Day 727, 00:28

lol, btw svi mi znamo šta turci misle o kosovu

<a href="http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1737926" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/citizen/prof[..]37926</a>

 
CPB-IN
20
CPB-IN Day 727, 00:46

глас! Аве Србија

 
Lekamns
24
Lekamns Day 727, 00:59

&quot;Da nije bilo eGrka Slavonija bi bila naša a eHrvatska razorena.&quot; Ovo je i vise nego dovoljan razlog da sa njima ne pravimo savez.

 
Vojvoda Golijanin
24
Vojvoda Golijanin Day 727, 01:32

Kako god sa eGrcima nema i ne sme biti nikakvog saveza

 
Radivoj NS
34
Radivoj NS Day 727, 01:33

Уколико уопште може да се бира...

Саберите снагу Турака, њихов потенцијал у блиској и даљој будућности, потенцијалну лојалност....

То исто урадите са Грчком.....

ПА УПОРЕДИТЕ У НЕКОМ ЧЛАНКУ... то би ме занимало да видим.

АКО СМО ДОСАДА БИЛИ У КОНФЛИКТУ... не морамо и надаље, све се мења па и савези долазе и одлазе.

 
Nemanja187
25
Nemanja187 Day 727, 01:37

najvise sto mozemo sa grcima potpisati po meni je NAP

 
Strahinjic Banovan
35
Strahinjic Banovan Day 727, 02:38

ја сам уз тебе...
то што су еГрци ратовали против нас је због тога што су они подували од PEACE-a због еТурака, а ми смо морали у PEACE јер нисмо могли са еХрватима...
да то није тако било не знам ко би одбио сарадњу са (е)Грцима...
Слажем се са Заебаним, да добијемо Косово прво као оригиналну територију, па да видимо шта и како са еГрчком. Мада сам ја мало више про-грчки оријентисан.

 
RazorSRB
28
RazorSRB Day 727, 03:38

Ja objavio dva clanka i ti objavio dva i narod i dalje ne shvata!

Zasto su Grci udarali kao nenormalni u Slavoniji?
Odgovor: zato sto su ih Hrvati oslobodili od Turske okupacije!

To je cisto vracanje duga! Hrvati su u 05, 06h ujutru ustajali i udarali organizovano protiv Turaka i PEACE-a (PEACE-a u kojem je Grcka bila, istog PEACE-a koji nije preuzeo nista kad je Turska izvrsila agresiju na Grcku)

I svi kukate kako su Grci napravili ogroman dmg u Slavoniji?
Mi kad imamo sad toliki &quot;uticaj&quot; i moc bolje da Grke uzmemo pod svoje nego da se i dalje protiv nas!

 
Nerodimac Corp
Or
Nerodimac Corp Day 727, 03:41

&quot;Da nije bilo eGrka Slavonija bi bila naša a eHrvatska razorena.&quot; Ovo je i vise nego dovoljan razlog da sa Grcima pravimo savez.

 
Marius22
34
Marius22 Day 727, 03:49

&quot;Ne verujem Grcima kad poklone nose&quot;...No vote

 
EliminatorSERBIA
36
EliminatorSERBIA Day 727, 03:55

Vote! Slazem se u potpunosti!
Dosta vise sa tom anti-grckom propagandom, uvek ce mi biti blizi oni pa makar i neprijatelji u igri, nego Turci koji podrzavaju nezavisno Kosovo, evo ga jedan Turcin sa ''interesantim'' avatarom:
<a href="http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1737926" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/citizen/prof[..]37926</a>

 
Nerodimac Corp
Or
Nerodimac Corp Day 727, 03:57

&quot;Ne verujem Grcima kad poklone nose&quot;
Albanac

 
Radovan Knelcevic
22
Radovan Knelcevic Day 727, 04:05

Нама је у најважнији интерес да добијемо то гвожђе- ако га добијемо на Космету еГрци су добродошли, али и тада морамо бити опрезни да не направимо хаос у сопственом савезу (можда ово нисам ни требао да напоменем, али не може да шкоди)

 
Djeneral Sava
20
Djeneral Sava Day 727, 04:11

<a href="http://www.erepublik.com/en/article/kuda[..]/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/kuda[..]/1/20</a> kuda poći... šta nas čeka?!

 
Alempije
32
Alempije Day 727, 05:41

A zasto ne iskoristimo ovu situaciju? Ponudimo Grcima da potpisu mir sa nama ako nas vec smatraju prijateljima. A onda ponudimo i Turcima da nas podrze u borbi za Kosovo i Metohiju u eSrbiji. Pa da vidimo ko su nam stvarno prijatelji, a ko ne.

 
Krsman
24
Krsman Day 727, 06:54

@Bajke sm
upravo tako...

 
Vucko74
32
Vucko74 Day 727, 07:59

Ponudimo Grcima da im pričuvamo Centralnu Grčku jedno godinu-dve dana.

 
Ogist The Great
31
Ogist The Great Day 727, 08:02

LOL, ti se preseli u eGrcku

 
Gile985
32
Gile985 Day 727, 09:52

Ajde jednostavno da postavimo stvari.

1. Saberite SAV grcki dmg PROTIV nas do sada. Onda saberite SAV turski (bez obzira ko ga je od njih pravio) ZA nas. E onda te dve cifre saberite. E, TOLIKA je razlika izmedju eGrcke i eTurske prema nama!

2. Hocete da mesate RL ovde? Vazi! Zasto Grci, kada su nam &quot;braca&quot; nisu dok smo se oslobadjali od hrvatskog zuluma rekli - &quot;Cekaj, nasa braca SRBI se bore za oslobadjanje svojih teritorija, ajde necemo da im otezavamo, nego cemo da ih podrzimo.&quot; A sada, kada su se stvari malo promenile, sada smo kao braca? Pateticno.

Ne mogu da verujem sta sam danas procitao u novinama koje zaista visoko cenim.

 
Anicet Ned
36
Anicet Ned Day 727, 11:08

vote

Sprema se velika Eden ofanziva
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/sprema-se-velike-eden-ofanziva-1034720/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/spre[..]/1/20</a>

 
enFalse
28
enFalse Day 727, 11:14

ЛОЛ
Једини коме је Аве одговорио је бориссајкас...

Глас за чланак.

 
Nemamja
34
Nemamja Day 727, 12:40

ave sto pises ovakve stvari? To na tebe utice prijateljstvo sa Che Grekom, oni su nam ovde neprijatelji i tako ce i ostati, jer oni nemaju namere da izadju iz EDENa ni mi nemamo namere da napustim PEACE zbog njih. A niko od nas se nece pridruziti suparniskom savezu zbog drugog. Jedino sto su nas podrzali je u pitanju Kosmeta i to je sve. A samo zbog toga ne mozemo da budemo saveznici.

 
Dusan85
23
Dusan85 Day 727, 14:04

Grci tenkovali samo u slavoniji? Grci su gazili protiv nas u svim mogucim bitkama a znam da su u mnogima tenkovali kao sto su one kada se oslobadjala eSrbija. Ukratko: vecito su nas gazili. NIKAD sa njima u savez

 
HajdukVeljko
26
HajdukVeljko Day 727, 15:45

Једине новине за које увек гласам и пре него што прочитам текст, и никад ме не изневере.

 
Dejan Grujic
24
Dejan Grujic Day 727, 15:47

HajdukVeljko sramota ako si za savez sa Grcima!!!

 
HajdukVeljko
26
HajdukVeljko Day 727, 15:51

Гле, искрено читајући многе текстове и коментаре задњих неколико дана почињем да размишљам да ли је нормално да смо толико ненормални. Грци рокали у Славонији? ПА? Ми ниједном нисмо рокали против Грчке? Турци никад нису напали Грке на НАШУ молбу?? Јел ми имамо право да на тај начин да нападамо Грке који смо летос 2-3 месеца сваки дан имали разне анализе како доћи до централне Грчке???

АЛО БРЕ ЛИЦЕМЕРИ ЈЕДНИ СТИДИТЕ СЕ СВИ!

 
Dejan Grujic
24
Dejan Grujic Day 727, 15:58

zasto da izdam prijatelje i sklopim savez sa neprijateljem?RL je jedno,dok je igra drugo.I mi smo udarali po Grcima i oni po nama,to stoji.Ali pogledaj njihov postupak-oni samim tim sto nude nama savez izdaju svoje saveznike koji su ih oslobodili od Turaka.To je isto kao da mi sad okrenemo ledja Madjarima i sklopimo savez sa Hrvatima,to Grci sada rade!
Oni shvataju da postajemo supersila i da ce ove nase ebebe ciniti okosnicu Srbije u narednom periodu pa su se preplasili.Nije slatko imati neprijateljsku Srbiju i Tursku na granicama.MENI LICNO NJIHOV POSTUPAK JE PATETICAN NACIN DA SACUVAJU SVOJU KOZU.

 
HajdukVeljko
26
HajdukVeljko Day 727, 16:04

То је твоје мишљење. Ја као релативно старији играг, играо и у време кад смо имали само две територије, се сећам да су и тада Грци нас подржавали у вези са Косовом и Метохијом. А мени та подршка много више значи од Турске помоћи у штети, а с друге стране нам не прође један чланак о Космету да они не коментаришу како треба да буде независно. Бем ти такве савезнике. А и једини Турк који нас је стварно задужио је Баталгази. Искрено ја да сам Грк не да би нападао Србију што није стала на страну Грчке кад је Турска освојила целу Грчку и натерала је да изађе из ПЕАЦЕ-а. Кад се све сабере и одузме, ми много више лицемерни, глупи и наивни испадамо.

 
Dejan Grujic
24
Dejan Grujic Day 727, 16:13

Kosovo ce biti sigurno dodato u igru,nebitni su glasovi Turaka da treba da bude nezavisno.Ne moze biti nezavisno,jer treba siptari da dodju u erep i to da traze.A teknik562?A cela turska vojska koja se borila na nasoj strani?
Ja bih najvise voleo da se pomire Grci i Turci i da zajedno svi udjemo u jedan savez : Rusija,Turska,Srbija,Madjarska,Iran i Grcka...