Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

[Прем'єр]- Молодь майбутнє нашої країни

Day 1,844, 14:05 by Zatey
Вітаю! У цій статі буде мова про альтернативний розвиток молоді.

Як усім нам відомо, на еУкраїні смертність новачків колосальна. Більшісь покидають гру не через територіальна ситуацію, яка в нас склалась, а саме через відсутність підтримки. Тому поміркувавши, вирішив написати одну ідею.

План дій простий:
1.Створити єдине державне МЮ, яке буде залишатись державним незалжно від того, хто буде при владі;
2. Створити або якщо еУніверситет буде згодний приєднатися розширений еУніверситет;

Тепер детальніше



В планах є створення єдиного державного МЮ, яке буде працювати при будь-якому складі уряду. Туди потрапляють усі новачки до 1.5 к сили. Одразу після вступу до академію буде пропозиція пройти базовий курс навчання, а саме:
1. Новачок обирає свй шлях ( качати силу або ж одразу іти в бій). До відома академіка донесуть усі плюси та мінуси того чи іншого напрямку. Коли новачок сам визначиться з вибором, тоді почнуться базові лекції. Під час перебування в академії новачок буде отримувати їжу незалежно від того , б'є він чи ні(розмір буде близько 400-500 хп в день). Коли академік вже досягне силового рівня ( 1.5 к сили) йому необхідно буде здати невеликий екзамен щодо пройденого матеріалу.Опитування буде проходити в чаті академії, яка скоріше за все буде у Skype. Зараз розглядаються інші чати для спілкування також. Якщо академік проігнорить тест або ж не набере достатньої кількості балів, то в нього буде можливість перездати 3 рази. Якщо ж академік знову провалить тести, то буде виключений з академії без права навчатись в еуніверситеті.

2. Після випуску з МЮ гравець сам обере свій шлях. Для бажаючих розвиватись далі будуть лекції в еУніверситеті, в якому будуть навчати азам того чи іншого міністерства.
Тим, хто захоче проявляти себе в військові кар'єрі отримає запрошення до вступу в військову кафедру еУніверситету, в якій будуть описані усі тонкощі військової справи. Після закінчення еуніверситету студенти отримають диплом з відзнакою( якщо складуть тести) та право працювати замом в тому чи іншому міністерстві з можливістю кар'єрного росту.

На даний момент є питання, які ми колективно вирішуємо:
1.Фінансова частина( казна майже пуста);
2.Підбір кваліфікованих кадрів, які мають досвід в тому чи іншому міністерстві;
3.Згода командирів МЮ щодо створення академії;
4.Відсутність будь-якої політ. пропаганди та пропаганди вступу в те чи інше МЮ після випуску;

Стаття буде розширюватись з появою нових ідей та побажань
Прем'єр міністр еУкраїни - Zatey
 

Comments

DrAntirus
DrAntirus Day 1,844, 14:14

v

Gospodin Admiral
Gospodin Admiral Day 1,844, 14:15

V

TarasMaslov2
TarasMaslov2 Day 1,844, 14:18

Так потрібно було давно зробити! Як можна підтримати ідею, окрім голосу за статтю?

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:21

TarasMaslov2, фінансово або пропагандувати ідею. Але ще раз кажу - потрібна згода командирів МЮ

DarkAngeIl
DarkAngeIl Day 1,844, 14:22

V
Проблеми навіть не 4, а тільки одна: знайти кадри, що будуть навчати

He ageKBaT
He ageKBaT Day 1,844, 14:23

v

Dead Forest
Dead Forest Day 1,844, 14:25

Я міркую над цією ідеєю вже більше року, ще коли писав свою першу передвиборчу програму. Проте реалізувати її конкретно зараз дуже важко. Перше це забезпечення. В УСС на фінансування молоді йде більше 5 голд в день. Це при невисокому активі гравців зараз. Тому навскидку для нормального функціонування потрібно від 150 до 500 голд в місяць (залежності від кількості бійців та якості забезпечення) Друге - це дискредитації УВА, структури яка з державної академії стала приватною (то саме і по ЦА)

Morfius33
Morfius33 Day 1,844, 14:26

Не погано! Але з пустою казною далеко підете. Ті хто пропонують працевлаштування і забезпечення Вас не цікавлять?

shveyk
shveyk Day 1,844, 14:26

наша песня хороша, начинай сначала.

це вже ми не один раз проходили.

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:27

Morfius33 цікавлять.

Morfius33
Morfius33 Day 1,844, 14:30

Dead Forest Приватна (що хочу те і роблю) - 100%. Але є заміна - контрактна (зробив получив)!

waldemardp
waldemardp Day 1,844, 14:31

V

Morfius33
Morfius33 Day 1,844, 14:31

Продовження роботи молоді http://www.erepublik.com/uk/article/-1-2171192/1/20 не зацікавило нікого.

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:33

Dead Forest, забезпечення буде лише їжею. Левова чатина базового курсу буть поради щодо заробітку. Нам потрібно виросити не голодні роти, а громадян, які самі себе зможуть забезпечити після випуску.

Щодо переходу з держ власності у приватну - якщо ця ідея буде реалізована і я буду засновником цієї академії, то даю слово, що вона не перейде в приватну при будь-яких обставинах.

Фінансове забезпеченя може бути лише за рахунок спонсорів та пожертв громадян( включаючи нас)

shveyk
shveyk Day 1,844, 14:33

мабудь комусь знов захотілося за держкошт створити мю і потім привласнити.

кааліція вміє привласнювати державні мю. вирішили ще раз спробувати.

vasok.bz
vasok.bz Day 1,844, 14:33

Якщо ж академік знову провалить тести, то буде виключений з академії без права навчатись в еуніверситеті.

Якось не логічно звучить так , як новачок і без екзамену може вступите в любе МЮ .

Gut.ViVa
Gut.ViVa Day 1,844, 14:35

Vote

Dead Forest
Dead Forest Day 1,844, 14:35

Morfius33

Я трохи про інше. Політизація та підготовка кадрів для приватних військових підрозділів (чи 1 підрозділу) до яких лояльна академія коштом держави. Друге, це безконтрольність зі сторони держави. Практично нереально через керівництво держави впливати на таку структуру у випадку її недобросовісності.

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:36

vasok.bz, МЮ та еуніверситет - 2 зовсім різні установи

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:37

Швейк, щодо переходу - я своє слово тримаю. Назва скоріше так і буде - державна академія

uaporsche
uaporsche Day 1,844, 14:38

казна в москвi а в нас скарбниця

shveyk
shveyk Day 1,844, 14:40

у нас вже були державна гвардія, державна армія і державна академія.
і де вони?
зникли в приватних руках разом з державними заводами вартістю сотні і сотні голдів.

Andrey 777
Andrey 777 Day 1,844, 14:44

v

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:44

Швейк, а заводів то майже ні не потрібно. Використовуватись буде лише їжа, якщо надходження провіанту з інших МЮ буде мізерним, тоді потрібно буде думатипро власні заводи в академії

vasok.bz
vasok.bz Day 1,844, 14:44

Zatey я тобі говорю , якщо він не здасть екзамен за перший раз , він не буде йти на повторні екзамени , а піде зразу в МЮ якесь . Тому треба заохотити новачка , щоб він його здав

shveyk
shveyk Day 1,844, 14:44

а назва - назви скунса хоч ромашкою, але квітами від того пахнути він не буде

Dead Forest
Dead Forest Day 1,844, 14:44

Zatey

Хлібне забезпечення дійсно досить дешеве, але воно не відповідає реаліям та вимогам сьогодення. Тобто, якщо будувати "окреме МЮ" то воно повинно бути саме мю (військовим підрозділом) функцією якого є дамаг в низьких дивізіях (в даному випадку). Якщо завдання ж полягають в наданні "освіти" та мінімального забезпечення хлібом (500-600хп то трохи смішно) то таку структуру можна створювати поза мю і боєць сам вибиратиме чи воювати разом зі своєм мю (відповідно і отримувати забезпечення)...

Dead Forest
Dead Forest Day 1,844, 14:45

... чи бути на вільних хлібах, і чи просто відсиджуватися качаючи силу.

Morfius33
Morfius33 Day 1,844, 14:45

Dead Forest політизація та підготовка кадрів для державних підрозділів за рахунок спонсорів не варіант, так як будуть просити спонсори місця і знов політика. Безконтрольність держави - 100%. Впливати держава може лише на людину з якою укладає угоду, через амдміністрацією гри.

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:47

vasok.bz, яке може бути ще заохочення крім трьох спроб скласти легкий екзамен? Не буде якихоь каверзних питань, усе по темам, які будемо роззглядати. Але якщо не спромогтись здати тест з третього разу, то так - йому дорога в інше МЮ. Після держ академії новачки будуть переходити в МЮ , яке їм пдобається. еУніверситет до МЮ не буде прив'язаний

vasok.bz
vasok.bz Day 1,844, 14:48

Я зрозумів , але ти як здаєш екзамен ти йдеш до цілі 5 балів . А тут в нього яка ціль ?

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:49

Dead Forest, під час "відсижування" новачок буде вивчати базовий курс навчання. Тобто коли ві набере 1500 сили, то не просто піде в якесь МЮ, а піде туди зі знаннями в голові, що зараз є важливим фактором.

Morfius33
Morfius33 Day 1,844, 14:50

Хочете ще наплодити ботів будь ласка. Цим займаються всі. Підтримайте тих, хто вже грає.

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:51

vasok.bz, початкова ціль - набрати мінімум( скоріш за все буде 100-бальна система) та до еуніверситету будуть допускати з дипломо академії. Таким чином, викладачі зекономлять час на розжовування азів гри і тоді вже переходу до суті міністерства. Також, якщо у більш старших гравців буде бажання, вони зможуть одразу здати тести і якщо вони будуть успішними, то вступати до еуніверу

Dead Forest
Dead Forest Day 1,844, 14:51

Morfius33

Я говорю не про варіанти, я говорю про наслідки. Є історичні приклади, на жаль. А впливати вже не можна - контракти були відміненні 2-3 роки тому.

shveyk
shveyk Day 1,844, 14:53

і взагалі затей - державне мю - означає шо президент сам призначає кома того мю. а ти вже себе призначив сам.
і я не вірю що ви передасте новому презу і його кому це мю. ваша сторона неодноразово блокувала передачі всіх державних установ коли програвала вибори. по пальцям можно перерахувати президентів від вашої калоліції, які добровільно передавали наступникам від опонентів всі держорги.
майже кожен раз доводилося забирати через тікети адміністрації. хто після цього повірить вам, що ви

shveyk
shveyk Day 1,844, 14:53

добровільно передасте мю наступникам

SamRiver
SamRiver Day 1,844, 14:54

вотед, розвивай ідею, так тримати

Artem Goncharenko
Artem Goncharenko Day 1,844, 14:54

Для бійців потрібна зброя - не тільки їжа. Якщо ж просто прокачувати силу і не виконувати щоденне завдання, то 400-500 хп буде забагато.

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:56

shveyk, це не РЖ і відповідну угоду скласти не можемо. Я себе ще не призначив, я сказав якщо зановником буду я, то даю слово що воно так і залишиться державним при будь-яких обставинах .Щодо ключів і т.д. - зараз молода команда і поки до передачі орг ще діло не доходило усі взинувачення вважаю безпідставно .Ми прийшли працювати, а не грати в політичні ігри

Stepan Mozyra
Stepan Mozyra Day 1,844, 14:57

якась маячня

Zatey
Zatey Day 1,844, 14:58

Artem Goncharenko, я вже писав - будуть 2 варіанти - просто качаєш силу чи качаєш та б'єш.До 1000 сили нераціонально використовувати ті ж ку-7. Єдине, для чого потрібна зброя, щоб перемогти супротивника з танком ку-7 , бо голими руками новачок вбиває ку-7, витрачаючи при цьому від 400 до 800 хп.

Zolocity
Zolocity Day 1,844, 15:00

Dead Forest День 1,844, 14:25
Тому навскидку для нормального функціонування потрібно від 150 до 500 голд в місяць
Проте реалізувати її конкретно зараз дуже важко.

Вже час забути про міжособні війни в середині держави, і будувати одну, єдину, адже хоч ми й люди різні, проте цілі в нас одні й ті ж, а гроші не головне, якщо об’єднаємось - всього досягнемо, все зробимо...Молодняк наша надія.

Lenko Karhel
Lenko Karhel Day 1,844, 15:00

@ Dead Forest Day 1,844, 14:44

+1

Для НАВЧАННЯ (і тренування) новачків МЮ не потрібен зовсім.
МЮ -- то щось саме для битв. Їх є в еУкраїні достатньо, навіщо новий юніт?

Що потрібно: створити Школу Новачків (як урядову структуру поза механікою гри), закріпити за нею якусь оргу, яка б займалась забезпеченням учнів Школи харчами.
Як вже зауважено, проблема може бути із браком викладачв.

shveyk
shveyk Day 1,844, 15:01

затей - всі знають чия ви команда і хто за вами стоїть і керує вами

vasok.bz
vasok.bz Day 1,844, 15:01

Ну успіхів , якщо треба буде допомога з пайком пиши . Це не реклама МЮ , просто моя допомога )

shveyk
shveyk Day 1,844, 15:02

і взагалі - для твоєї ідеї достатньо орги з газетою і чата. все інше від лукавого

Morfius33
Morfius33 Day 1,844, 15:04

Dead Forest зрозуміло! Вибачайте, але моє слово - закон. Все, що говорив зробив без допомоги держави чи політичної сили. Був в МЮ різних, але щоб когось, чомусь вчили - не бачив. В чатах, в скайпах можливо, але це закулісся, яке я не підтримую. Є стіна МЮ, наказ ніхто не виконує бо немає чим, там максимум новачки просять їжу, зброю, а без аватарки - дуля, а ще посилання на якусь статтю. Міністерство Освіти повинно друкувати статтю в віконці перші кроки новачка 2 рази в день. Невже це важко.

Artem Goncharenko
Artem Goncharenko Day 1,844, 15:06

Zatey, про те і йде мова. Плюс зброя потрібна проти прокачаних гравців 1-го дивізіону.

Lenko Karhel
Lenko Karhel Day 1,844, 15:11

Zatey Day 1,844, 14:58
Artem Goncharenko, я вже писав - будуть 2 варіанти - просто качаєш силу чи качаєш та б'єш.
///
Хто хоче відразу воювати, нехай одночасно із навчанням в урядовій Школі вступає до якогось МЮ.
Які проблеми?

Щодо зброї: голіруч воювати -- воно дійсно недобре (забагато непотрібної експи, зайве очікування на відновлення енергії). IMHO, зовсім зеленим новачкам (ми про них говоримо?) зброя Q6 в сам раз.

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.