Hintergrund an/aus

Anmelden

 

Weiter

Weiter Mit Erstellen eines Benutzerkontos akzeptierst du die Nutzungsbedingungen & die Datenschutzerklärung
E-Mail erneut zusenden   |  E-Mail nicht erhalten? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

E-Mail erneut zusenden E-Mail nicht erhalten? confirmation@erepublik.com

ETERE MİLLETVEKİLİ SEÇİMLERİ

Tag 1,825, 09:13 von KutlukBilgeKulKagan

BEYLER FORUMDA OYLADIK, ORTALAMA SAYI OLARAK 15 ADAY ÇIKARAK DENDİ


O YÜZDEN 15 TANE ADAY ÇIKARIYORUZ.


MİLLETVEKİLİ ADAYI OLMAK İSTEYENLER İÇİN BAŞVURU LİNKİ:

http://www.inciland.org/forum/index.php?topic=1285.0


FORUMDAKİ OWLS DIŞINDA RESMİ ADAY OLMAYACAK. OWLS OLMAK İSTEYENLER ZIRT DİYE OWLS OLAMIYOR TABİKİ. isotgg'ye PM ATIYOR, O DA TEK TEK HERKESE ANLATIYOR.

YARDIRIN BEYLER

 

Kommentare

Kutluk Bilge Kul Meandro
Kutluk Bilge Kul Meandro Tag 1,825, 09:14

pirinç

Kutluk Bilge Kul Typeous
Kutluk Bilge Kul Typeous Tag 1,825, 09:16

sal oç

blkc
blkc Tag 1,825, 09:18

20 arkadaşım var ekleyin

Kutluk Bilge Kul ktunya
Kutluk Bilge Kul ktunya Tag 1,825, 09:21

hedef 2023 te tekerlekli bir etr beyler

Kutluk Bilge Kul Devrim
Kutluk Bilge Kul Devrim Tag 1,825, 09:22

19 ARKADAŞIM VAR EKLEYİN

Mimar Sinan
Mimar Sinan Tag 1,825, 09:22

20 arkadaşım var arkadaş olarak ekleyin

by agg

mason YCK92
mason YCK92 Tag 1,825, 09:22

voted müslüman kardeşim

Dzooka
Dzooka Tag 1,825, 09:25

yhaaa bende pilletfekli olcem yhaa (

Otto Mapa
Otto Mapa Tag 1,825, 09:28

voted

Sir Chiral
Sir Chiral Tag 1,825, 09:34

o7

KK-sQn
KK-sQn Tag 1,825, 09:34

21 arkadaşım var ekleyin, bi de mv yapın beni de.

Sir Chiral
Sir Chiral Tag 1,825, 09:44

Şu Foruma girmek için ne yapmak lazım?

Mortowski
Mortowski Tag 1,825, 12:01

Partiye üye bulmaya gelirken herkesi çağırıyodunuz, mv seçerken sadece owls üyeleri diyosunuz. diğerlerinin şuçu ne?

http://imm.io/M7t2

stenleyipkis
stenleyipkis Tag 1,825, 12:02

o tekerleğe gidilecek!!11!11

ilk kez yazıyorum bunu 20 arkadaşım var ekleyin lan : (

bu arada adayım mebusan olmak istiyrem

KutlukBilgeKulKagan
KutlukBilgeKulKagan Tag 1,825, 13:27

40 aday var toplamda amk, biz 15 resmi diyoruz. Allahım sen sabır ver bize ya Rabbim

Kutluk Bilge Kul Ametarasu
Kutluk Bilge Kul Ametarasu Tag 1,825, 13:46

Hakkı hak bilip Hakka ittiba etmeyi, batılı da batıl bilip, batıldan içtinab etmeyi ehli islama bizlere de nasib eyle ya Rabbi

komando67
komando67 Tag 1,825, 14:12

hiç arkadaşım yok, eklemeyin lan..

VladimirIlyichLenin
VladimirIlyichLenin Tag 1,826, 00:24

ekleyin artık oçheler yeterla feedsler boş

AMCIK PIat0
AMCIK PIat0 Tag 1,953, 09:30

ananı sikiyim plüto

 
Deinen Kommentar veröffentlichen.

Was ist das?

Dieser Artikel wurde von einem Bürger von eRepublik, einem interaktiven Mehrspieler-Strategiespiel auf Basis real existierender Länder, geschrieben. Erstelle einen eigenen Charakter und verhilf deinem Land als Kriegsheld, anerkannter Zeitungsherausgeber oder einflussreicher Finanzmann zu Glanz und Gloria.