[TigerR] План, акція і вектор.
KOCTa
Вітаю шановні е-українці і гості нашої країни.
У нас залишився останній регіон, мінімум грошей і загроза ТО країни, якщо у нас не буде Конгресу.
Якщо втрата останнього регіону це погано, то відсутність Конгресу, це для нас втрата країни назавжди. І ви це маєте знати. Російських механічних друзів, які будуть працювати на господарів на російських підприємствах, а голосувати у нас, ми навряд коли позбудемось.
Щоб цього не сталось, нам потрібно на ранок 26-го мати хоча б 1 регіон, який протримається у нас з вечора 23 - останнього терміну висування кандидатів.
План.
З відкритою війною, у найгіршому випадку, на ранок 20-го у нас мало б бути 8 регіонів: 20, 21, 22, 23 - 96 годин. Це 6 битв по 16 годин. Але, пару раундів ми все ж таки здатні взяти, тому рахую, як імовірну втрату 5. Впродовж 24, 25 - ще 2. І ще треба, щоб 1 залишився.
8 регіонів у нас нема.
1 варіант.
Ми відбиваємо Сіверію. Угорці там навстановлювали 9 дефенсів на всі перші раунди. Якщо дефенси будуть працювати, у нас є шанс відбитись. Якщо ми відіб'ємось, отримаємо ініціативу і будемо мати 24 години відпочинку, після цього можна буде атакувати один з захоплених регіонів. Це, навіть якщо програємо в суху, дасть нам ще 16 годин. Якщо битва за Сіверію почнеться 20-го, затягнеться на 24 години, ініціативу ми отримаємо 21-го. 22-го почнеться наша атака. Якщо програємо, 23-го почнеться атака на Сіверію. І, у гіршому випадку, якщо програємо в суху, того ж дня ми її втратимо, якщо ж ні, то 24-го. Звільнивши 23-го Закарпаття, щоб можна було виставити у ньому кандидатів до Конгресу, з відкритою війною ми приречемо його також на випил до 25-го.
Але план може спрацювати, якщо ми зможемо відбити у РВ хоча б 2 наших регіона. Але, щоб почати повстання, потрібен голд. Чим більше голду, тим більше повстань можна буде підняти. Чим більше повстань, тим більше шансів. Чим більше повстань, тим більше медалек отримають повстанці. Ну і захисники теж. На одне повстання потрібно від 40 до 60 голду, в залежності від кількості мешканців у регіоні. Кожне повстання, це мінімум 9 мап скарбів за медальки БХ. Чим більше повстань, тим менше буде потрібно дамагу для отримання Батл Хіро. І більше буде охочих його отримати.
Цей план ризикований, але гідний. Після виборів нас скоріше за все все ж таки випиляють, але ми помремо не на колінах.
2-й варіант.
Інший план теж ризикований.
Ми здаємо Сіверію. Війна закривається. 22-го ми РВшим Закарпаття. 23-го висуваємо там кандидатів до Конгресу. Якщо еРосія так прагне позбавити нас можливості обрати Конгрес, 23 у неї піде на повторне голосування по НЕ, 24-го починається атака Закарпаття і 25-го ми залишаємось без регіону. Можна повірити, або сподіватись, що цього не відбудеться. Але, ризик не набагато менший, ніж у 1-му варіанті. Єдина перевага, ну, маю на це надію, що тоді все ж таки кількість віруючих у дружні наміри еРосії зменшиться. Але, як на мене, якщо нас заТОшат, це вже не буде мати ніякого значення.
Акція.
Як вже писав, грошей у скарбниці кіт наплакав. Якщо ви згодні з тим, щоб діяти по першому варіанту, потрібна ваша допомога.
Перш за все потрібні бажаючі витратити свій голд на відкриття повстання. Починати повстання треба одночасно з початком раунду у Сіверії. Це важлива умова, вона значно збільшить шанси на перемогу. Найважливіші регіони для початку повстань - зернові і Галиччина.
Друге, що потрібно, це добровольці-меценати, які б могли пожертвувати голд до скарбниці - Bank of Ukraine. Зараз там 63.14 голду. Через 24 години з держскарбниці надійде ще 11 - останній голд країни. Зібраний голд буде витрачен на часткову компенсацію тим, хто підійме РВ. Кількість зібраного голду можна буде подивитись на орзі Bank of Ukraine, наявний мінус 63,14 ( 74,14 через 24 години ).
Якщо Сіверію нам таки не вдасться відстояти, варто по повстанням дивитись так, щоб, якщо ми там перемагаємо, то щоб вони закінчувались вже після втрати Сіверії, щоб війна на той момент вже закрилась.
І перед серйозною розмовою, пару скрінів з битви за Запоріжжя:
Вектор.
І ще я хотів би дати відповідь на коментар у моїй статті:
Bungar
Day 1,156, 09:58
Согласен. Однако до сих пор все же не увидел куда пойдет вектор. Лично мое мнение и пожелание Косте - определяйся скорее. Пусть это будет авторитарное решение, но это хоть что то. Меня по сути устроит любой вектор. Но епт, он должен быть! Единственное НО, опять же субъективное, я не приму любого решения которое будет направлено на целенаправленное ущемление любой категории граждан. Все равны. И НИКАКОГО "кумовства" наподобие РЛ или "расовой избранности" я не приемлю.
Все вірно. Дякую, що саме ти цей коментар і написав. Нам необхідно визначити вектор.
Для початку, хочу повторити те, що вже було у статті Фрідеріка, і що вже писалось у коментарях тих, хто хоч якось пов'язаний з МЗС.
З нами не хочуть мати справи. Тому нам і не поспішають допомагати. У інших країнах вже утворився певний стереотип. Ми країна, яка сама не знає чого вона хоче. Сьогодні ми з одними, завтра з іншими. От такі справи.
Якщо Польща, Румунія, Угорщина можуть собі це дозволити, та й то все ж таки не без певного бурління відносно зміни напрямку, як в середині країн, так і у міжнародних відносинах, то для нас це рівнозначно тому, що у нас залишився один регіон, якого завтра вже може і не бути.
Якщо ми з цього не зробимо висновків, не визначимось нарешті, то шансів колись мати еУкраїну українською, у нас вже може і не бути.
Саме тому, з вектором треба визначитись так, щоб він був прийнятий всіма. Вибачаюсь, це не реально. Тому прийнятним буде прийняття його більшістю. Не за референдумом, а реальною більшістю. Це реально, якщо вам у цій грі хочеться бути е-українцями. Це важко, бо прийдеться утримуватись у "полеміці" від згадування, хто кого куди колись затягнув. Але, якщо ми цього не зробимо, то ... Ну ви знаєте.
З можливих векторів е-російський у нас відпадає з актуальних і цілком відчутних причин.
З угорським нам поки що рано щось думати.
Залишаються польський і румунський.
У кожного є свої переваги і недоліки.
Польський, тому що з Польщею у нас поки що були нормальні стосунки, в РЛ теж темні сторінки історії ми перегорнули і залишили лише світлі. Але у союзі з Польщею зараз Угорщіна. Після визволення Сіверії і Запоріжжя, окупантом вона вже не вважається. Якщо ми готові поставити крапку на історії з незакінченою орендою, гадаю і їй теж вже нічого буде про це згадувати. Що найменш зближення з Польщею пом'якшить наші стосунки з Угорщиною, а Угорщини з нами.
З недоліків, обрання такого шляху буде означати не обирання шляху на зближення з Румунією.
Румунський вектор. Відношення до Румунії, як і до Росії у нас викликає розділ суспільства. Тому, як я вже казав, румунфобам задля єдності треба буде змиритись.
З переваг будемо мати сильного і до останнього часу вірного союзника.
З недоліків, доведеться знову мати під боком Угорщину серед ворогів і не впевненість, чи зможуть румуни нас захистити, чи будуть займатись більш для них важливими справами.
Вибір важкий, тому квапитись з ним не треба. Тим більш, зараз і згадані країни прилаштовуються до нового світового порядку. Найближчий місяць краще за все зберігати паузу. За пару днів до виборів до Конгресу всеодно вже нічого не зробимо. Далі, якщо уникнемо ТО, будемо вже і вирішувати.
В решті-решт вирішальним для нас буде те, як складуться подальші відносини Польщі і Румунії з Росією і чітке зобов'язання допомагати нам у війні з нею.
Ось так я б поки що наш вектор сформулював і така моя відповідь.
Повторювати помилки, ламати через коліно і авторитарно вирішувати, з ким нам бути, я можу, але не маю право. Морального права. Але це не означає, що хтось буде рахуватись з купкою маргіналів.
Нам треба бути усім разом і битись з одного боку. Тоді ми будемо силою, з якою будуть рахуватись. Зробивши зараз щось у напрямку обирання союзу без суспільної згоди, я лише поставлю останню крапку на нашому майбутньому. Нас і обраний союзник не прийме, і останню можливість на державність втратимо.
Підсумовуючи, хотів би попросити лідерів політичних сил, які у нас представлені, теж подумати, порадитись, і офіційно висловити свою позицію по вашому відношенню до того, який вектор нам обрати.
З повагою,
Президент еУкраїни, КОСТа.
Comments
Вотаю, РВ потрібні полюбому, це наш шанс!
Ссылки на банк битые
вотед!
Все хорошо, однако ты не учитываешь, что в той же польше есть ну очень много людей, которые за возобновление союза с Румынией.
Я думаю, если Польша возобновит отношения с Румынией, вопрос вектора отпадет, как ненужный.
По поводу двух вариантов защиты, то я однозначно за первый вариант. Сражаясь до последнего, мы заслужим больше уважения со стороны ВСЕХ. От России до Румынии.
eMeiji
Day 1,157, 02:52
Ссылки на банк битые
_________
Дякую. Поставив лінки на саму оргу. Лінки з прямим донейтном чомусь рубляться.
>>>По поводу двух вариантов защиты, то я однозначно за первый вариант. Сражаясь до последнего, мы заслужим больше уважения со стороны ВСЕХ. От России до Румынии.
Погоджуюсь на всі 100%!!
Pan Xenonchik
Day 1,157, 02:53
Все хорошо, однако ты не учитываешь, что в той же польше есть ну очень много людей, которые за возобновление союза с Румынией.
Я думаю, если Польша возобновит отношения с Румынией, вопрос вектора отпадет, как ненужный.
___________________
Це б було б дуже добре. Але поки доки вони там не визначаться, ми теж у дуже незручному становищі, кого ж з союзників обрати.
Вотед! Сколько смог столько донатнул.
а що за мода з авками ксенона?
"Але поки доки вони там не визначаться, ми теж у дуже незручному становищі, кого ж з союзників обрати. "
Та да. Это уже не фарт)
"а що за мода з авками ксенона? "
ЕМС превращаются в тоталитарную религиозную секту. Вступай в ЕМС или твоя душа будет гореть в аду!
Сражаясь до последнего, мы заслужим больше уважения со стороны ВСЕХ. От России до Румынии.
++++
да ну какое нафиг уважение... выбирать нада менее затратный вариант это раз. Во-вторых - первый вариант подразумевает "нагадить опять под дверь венграм", оно вам нада?! тем более в ситуации если Польша таки надумает мирится в венграми...
да и в РВ против Раши у нас будет поболее шансов нежели в прямой атаке с МПП...
Поднимите хоть где-нибудь восстание - результаты будут видны думаю сразу же! Много украинцев на оккупированной территории - думаю, они будут бить! Высчитайте там где дешевле!)
"Во-вторых - первый вариант подразумевает "нагадить опять под дверь венграм", оно вам нада?"
Ты о чем?
Предлагаю:
Провести переговоры с обеими сторонами как Польшей так и Румынией. Понять чего они хотят в обмен на защиту, ответы представить народу на рассмотрение.
От себя:
Если принять сторону Польши это даст нам защиту, но при этом все остальные страны (включая Польшу) поймут как мы обходимся с теми кто нам помогает (в данном случае румынами). Не важно по каким причинам. В следствии чего наш авторитет "неблагодарной страны" еще больше укрепится и нам перестанут доверять даже союзники.
Считаю хорошим политическим решением, будет стать союзником Румынии (при прочих равных условиях). С Польшей мы отношений не испортим и при этом дадим понять остальным странам соседям, что мы переросли стадию "незрелости" и научились отвечать взаимностью тем кто нам помагает. Это жест увеличит наш авторитет и вызовет уважение не только у румын но и у поляков, венгров и россиян. В дальнейшем, это позволит нам с большим успехом вести переговоры со всеми странами соседями.
Идея с референдумом не так уж и плоха - но только с ограничением левела и поимённым голосованием (только голоса еукраинцев могут быть учтены).
V
Политический вектор приму любой, несмотря на то, что я румынофоб. ; ). Вариант освобождения - любой, кроме сдаться.
"только голоса еукраинцев могут быть учтены"
Голос мишель будет учтен?
Стоп, стоп. Какой референдум? Было уже.
Румыны нам сейчас кто?
Союзники.
Мое личное мнение:
1. План №1, потому как похож на план вообще.
2. Не делать резких движений, дистанциороватся от польско-румынского конфликта Опционально: послать кого-нить умного, но не сильно хитровжаренного мирить румын и поляков.
Погоджусь із думкою, що румуни у цій грі є найближчими нашими союзниками, їх допомога постійна. Звісно наші регіони вони повернули щоб позбавити їх Угорщини, проте це не відміняє факту що вони їх повернули. При цьому Угорщина не перестала бути ворогом лише через те, що її вигнали із наших земель. Тому із поляками складніше.
вотнув : )
спочатку варто було б дізнатися, хто хотів би бути у союзі з нами : - )
http://dl.dropbox.com/u/16767270/2011-01-20_133748.jpg
меняем Феникс на Эден
Поднимайте восстание в Слободе!
Начать восстание
Цена: 31.6
Это оптимальный вариант - тем более с зерном)
Дешего - и россиян отвлечем и сами попробуем отвоевать!
Союзники.
____
И какой от них профит?
Bohdan Lev
Day 1,157, 03:16
Предлагаю:
Провести переговоры с обеими сторонами как Польшей так и Румынией. Понять чего они хотят в обмен на защиту, ответы представить народу на рассмотрение.
____________________
Легко сказати. Вони ще самі не визначились. А хочуть у першу чергу того, щоб нас не кидало після кожних виборів з боку в бік. Бо нафіг нікому такий союзник не потрібен. Це не прямо кажуть, але це між строк є.
Если принять сторону Польши это даст нам защиту, но при этом все остальные страны (включая Польшу) поймут как мы обходимся с теми кто нам помогает (в данном случае румынами). Не важно по каким причинам. В следствии чего наш авторитет "неблагодарной страны" еще больше укрепится и нам перестанут доверять даже союзники.
____________________
Нам зараз допомогають і Польща і Румунія. І важко сказати хто більше. Коли були битва за Донбас, вона була у поляків битвою дня. А румуни у той час відбивали для нас Сіверію і Запоріжжя. Не без власної зацікавленності, але для нас.
Skorpion1984
Day 1,157, 03:40
Поднимайте восстание в Слободе!
Начать восстание
Цена: 31.6
_______________
1 регіон це всеодно, що нічого. Потрібно мінімум у 5-ти, тоді буде шанс.
Продолжать войну с еРоссией до победного конца. 🙂
У еРоссии не так уж и плохая дипломатия, они попытаюся и смогут договорится или еРумынией или с еПольшей, сделав выбор за нас.
Нам главное не делать резких движений.
А если судить по поведению стран - единственный наш союзник Словакия и Беларусь. 🙂
Да не надо просить у них помощи - напишите В Румынию и Польшу, что хотим с вами дружить и быть нормальным союзником, но в данный момент нужна помощь...
Подняли восстание, будем упираться за Сиверию, но силы неравные и т.п.
P.S. Я думаю, они сами увидят что мы хоть пытаемся препятствовать еРоссии и боремся... И может захотят помочь...
1 регіон це всеодно, що нічого. Потрібно мінімум у 5-ти, тоді буде шанс.
Ого... Тогда дороговато, блин... Ну можно начать с одного думаю)
вотед + донейтед
KOCTa
Day 1,157, 03:44
Вони ще самі не визначились. А хочуть у першу чергу того, щоб нас не кидало після кожних виборів з боку в бік. Бо нафіг нікому такий союзник не потрібен. Це не прямо кажуть, але це між строк є.
____________________
По этому и не определились и не определятся пока мы не проявим решимость. А это значит сделать выбор и следовать ему как бы потом не было тяжело.
PS: Единственное, что отличает настоящего лидера от простых людей это умение делать сложный выбор. Ибо за каждым выбором следует тяжкое бремя, выдержать которое под силу не каждому.
Мне кажется план 2 лучше. Закрыть войну, и начать РВ по всей еРоссии. Если опять начнут голосовать НЕ против Закарпатья, сразу будет ясно кто есть кто.
Пардонс, заработался...
"Во-вторых - первый вариант подразумевает "нагадить опять под дверь венграм", оно вам нада?"
======
Захитропланился, проехали... в любом случае первый вариант намного более рискованый из-за МПП...
Считаю хорошим политическим решением, будет стать союзником Румынии (при прочих равных условиях). С Польшей мы отношений не испортим и при этом дадим понять остальным странам соседям, что мы переросли стадию "незрелости" и научились отвечать взаимностью тем кто нам помагает.
+++++
Что мы что либо переросли это не жестами нада показывать... жестами только посылать можно...
тут существует некая линия что дескать "мы вот овоюем что-то там" или "вот что то скажем кому то, или покажем" и сразу появится авторитет респект и уважуха...
Ну что ж вы как дети малые... над этим нада работать не неделю и не две.. и даже не месяц...
С другой стороны я поддерживаю ту мысль что нада проявить наконец то политическую решительность...
Ещё не понял про референдум... где что как???? нннеееееееет...
Референдумы в рамках еРеп - ересь ИМХО
@Мне кажется план 2 лучше. Закрыть войну, и начать РВ по всей еРоссии. Если опять начнут голосовать НЕ против Закарпатья, сразу будет ясно кто есть кто.
+100
Devil wind Day 1,157, 03:23
"Румыны нам сейчас кто?"
Хозяева.
- "Румыны нам сейчас кто?"
- Хозяева.
- Тогда я за план понижение их статуса до союзнического.
- Тогда я за план понижение их статуса до союзнического.
- А румыны согласятся?
вотед. напишіть мені як голд пожертвувати.
За союз з поляками
Мені видається план другий більш реалістичний.
Сражаясь до последнего, мы заслужим больше уважения со стороны ВСЕХ. От России до Румынии.
_____________________
Підтримую
Щодо вектора: спочатку треба зберігти еУкраїну в українських руках, а вже потім масово це обсудить.
До речі, майбутні конгресмени(аю надію, що такі будуть) нехай кинуть голд з карти в казну, бо я так зрозумів, що там буде пусто... хоча я не компетентний у цьому питанні...
- Тогда я за план понижение их статуса до союзнического.
- А румыны согласятся?
- Они то хозяева... Но мы не рабы!
Vot + донейт !
Они то хозяева... Но мы не рабы!
Кто сказал тебе такую глупость?
Про союзників круто звучить.
Тіпа ми рішаєм долю угорців,поляків|румунів)
>>Якщо ви відіб'ємось, отримаємо ініціативу і будемо мати 24 години відпочинку
Мене трішки цікавить в якому слові тут помилка.У "ви" чи "відіб'ємось"?)
Гека і ко. в свому репертуарі 🙂