[TigerR] Важкий вибір.
KOCTa
Вітаю шановні е-українці і гості нашої країни.
Нас випилюють, і всі ви це добре знаєте, тому писати знову, який регіон ми вчора втратили не хочу.
Залишився у нас поки що лише Донбас, але й той захистити сил у нас навряд вистачить. Хоча закликаю битись за нього до останнього.
Питання в іншому. Після випилу, якщо у нас на кінець 23, або на 6-ту годину 26, не буде жодного регіону, у нас не буде Конгресу. Проблема не в тому, що хтось не отримає медалек, не зможе висувати якісь закони. Проблема у нас буде у тому, що громадянство зможе отримати будь хто.
Повторю ще раз, для тих, хто з першого разу не розуміє. Будь хто зможе отримати наше громадянство. А пізніше ці "будь хто" зможуть голосувати за інших. На приклад будуть працювати за 1 рубль у еРосії, а голосувати у нас. Ну ви, сподіваюсь зрозуміли.
У такому випадку тої срачик, який відбувся на партійних виборах, буде вам здаватись дитячими забавками.
Тому, подумайте добре, на чиєму ви боці, і чи буде вам цікаво грати за заТОшену країну.
Ну, це була вам затравка на сніданок.
На обід подумайте що нам робити. Велику стінку тексту писати нема часу. Тому спробую дуже стисло.
Дивиться мапу:
можна збільшити
На мапі я позначив кордони між регіонами, включно з морськими, які ще будуть введені.
А далі дивимось, яких ми маємо сусідів:
еРосія.
Для когось братська, для когось ні. Але через неї у нас постійні суперечки. До того ж свій вибір вона зробила. У нас іншого вибору нема, крім як вважати її найбільш актуальним ворогом. І аж ніяк не другом. Кому це не подобається, "чемодан, вокзал, Москва". Ви там себе будете краще почувати, а ми тут. Ніхто нікого не буде звинувачувати у зраді і все таке. Всі довольні і щасливі.
еПольща.
Наш традиційно дружній у цій грі сусід. Можливо наші стосунки ніколи не були надто тісними, але і жодного разу, крім як за часи президентства Geka не булу у нас напруження у відносинах. Сподіваюсь і далі, щонайменше буде так.
Тільки останнім часом виникла проблема. еПольща зійшлась з еУгорщиною, яка теж не так давно випиляла нашу країну і досі окупує 2 наші регіона.
еРумунія.
Ще з давніх часів еУкраїна потрапила під вплив цієї е-країни. Відношення до неї у нашому суспільстві у кожного своє по всьому спектру, він ненависті до безмежної довіри і любові. В суперечки не хочу лізти, але моя особиста думка така, що за весь час Румунія була найвідданішим союзником. Єдина чорна пляма, це те, що вона повелась на провокацію профеніковського керівництва і захопила наше Поділля.
На цей час у нас склалися добросусідські відносини, але останнім часом Румунія вже більше займається власними проблемами, а не возиться з нашими. Тому ми можемо вже і починати виходити у самостійне плавання і шукати нових союзників.
еУгорщіна.
Як і еРумунія з давніх давен вважає еУкраїну своєю зоною впливу. Після нашого вибору курсу на зближення з ЕДЕНом помстилась нам, повністю випиляв країну, забравши наші підприємства і партії. Особисто я це ніяк дружнім актом не назову і навряд забуду.
Але на цей час вона вже не так агресивно по відношенню до нас налаштована. Крім того, якщо ми хочемо мати дружні стосунки з Польщею, доведеться і терпіти її товариство з еУгорщиною. І крім того мити 2-х ворогів для такої країни як у нас, це вже занадто.
І крім того, останнім часом у еУгорщини і еРумунії відбувається певне поліпшення стосунків.
еСловаччина.
До останнього часу про цього сусіда мало згадувалось. Але після виникнення союзу між еПольщею і еУгорщіною, еСловаччина на цей момент отримала переваг більше за всіх.
Для нас вона несподівано стала союзником, якого не хотілося б втратити. Я б сказав, що зараз на еСловаччину у нас остання надія. Надія на те, що вона відстоїть Закарпаття до критичного моменту, а потім вчасно нам його поверне. Хочу подякувати нашим словацьким партнерам і Фрідеріку, який все це організував.
еБілорусь.
Молода е-країна. Поки що слабка і так само, як і ми знаходиться під впливом більш потужних сусідів. Наші стосунки до цього часу були дружніми і хочу подякувати за допомогу, яку вона дам надавала. Хотілося б сподіватись на дружні і союзні стосунки і у майбутньому.
еБолгарія.
На цей час до цієї країни прикута увага половини світу. Бебібум більше 1500 нових гравців просто вражає. З появою нового кордону з цією країною сподіваємось отримати і нового союзника.
еТурція.
Теж за останній час завдяки бебібуму стала досить потужною країною. За минулу е-історію один одному ми на мозолі не наступали. Наш прикордонний регіон Таврида має ресурс, який вже у еТуреччини є, тому сподіваюсь, він не стане причиною, через яку цьому сусіду захочеться з ятаганом зайти до нас у гості. Хотілося б добросусідських і рівноправних відносин.
Стисло у мене, як завжди не вийшло. Хоч взагалі не сідай щось писати.
Але підсумую. Мапа і опис наших відносин з сусідніми країнами тут ось для чого.
У нас залишився один регіон. І той ще невідомо скільки часу буде нашим. Подальші перспективи дуже для нас погані. Щось треба обирати. Когось треба обирати, хто б нам міг допомогти. І що ми можемо за цю допомогу запропонувати.
Щоб вести колись власну політику, нам треба спочатку щось мати в скарбниці. Скарбниця, це сильна і чисельна армія. Скарбниця складається у нас з податків, які з останніми адмінськими нововведенням, скоріше за все скоротяться на порядок. Але, без регіонів у нас і того не буде. Тому, щоб щось мати, треба буде чимось жертвувати.
Краще за все, на мою думку, віддати в оренду регіони, які межують з еРосією, щоб не було спільних кордонів з таким сусідом, і пару місяців накопичувати ресурси. Крім Тавриди з сіркою, у прикордонних регіонах у нас нема таких ресурсів, яких би не було у інших. Ціною могла б бути допомога у звільненні від російського окупанта.
Ось, така у нас тема для роздумів.
Щоб не було питань, відповідаю відразу. Офіційних перемовин про оренду/передачу регіонів не велось, поки що, ні з ким. Попередні розмови були. Вибір важкий. Але необхідний.
Сподіваюсь у коментах крім трололо прочитати і виважені думки.
З повагою,
Президент еУкраїни, КОСТа.
Comments
ЛОЛ.
"Єдина чорна пляма, це те, що вона повелась на провокацію профеніковського керівництва і захопила наше Поділля."
А вот тут я прослезился...
Мож, импичмент-> чемодан-> вокзал -> Бухарест? Оптимальный выход из этой сложной ситуации. Я уверен почему то что преемнику удастся решить вопросы сохранения Украины.
Мммммммм.
Вообще-то я был жестко против отдавания регионов в аренду кому бы то ни было.
Однако ты поставил вопрос довольно интересным ребром.
Я так понимаю, регионы мы можем отдать кому-угодно, кроме России?
Сколько платят венгры за аренду Запорожья и Сиверии? или они еще не знают о факте аренды?
Я так понимаю, регионы мы можем отдать кому-угодно, кроме России?
____________
Так. Я так вважаю. Віддати регіони еРосії, це буде поразка, після якої у нас не те, що нових гравців не з'явиться, а і старі поїдуть по світу, або заб'ють на гру. Буде болото і постійні внутрішні розбірки. Як наслідок, нас вже традиційно будуть через місяць випилювати.
еПольша ведет себя странно. еРоссия = слишком много РЛ во взаимоотношениях. Так что еРумыния, еУгорщина, еБолгария...
Сдавать регионы видимо все равно придется.
KOCTa Day 1,154, 05:04
"Віддати регіони еРосії, це буде поразка, після якої у нас не те, що нових гравців не з'явиться, а і старі поїдуть по світу, або заб'ють на гру. Буде болото і постійні внутрішні розбірки. Як наслідок, нас вже традиційно будуть через місяць випилювати. "
Разуй глаза. Это все УЖЕ СЛУЧИЛОСЬ, хотя никаких регионов России мы в аренду не сдавали. Старые игроки пошли по миру или забили, постоянные внутренние разборки, нас традиционно через месяц выпиливают. Но никаких регионов России мы еще не сдавали. Как же так?
Сдавать регионы за то, что их освободят - где-то уже было такое, был против.
у Геки БХ )))
Gennadiy Ya Day 1,154, 05:10
"Сдавать регионы за то, что их освободят - где-то уже было такое, был против. "
Когда что то делают фениксоиды - это предательство, когда то же самое делают еденоиды, это стратегия, хитроплан и отстаивание интересов истинных украинцев. Пора уже привыкнуть.
Istota Day 1,154, 05:11
"у Геки БХ ))) "
Мне в принципе пофигу вообще на все в этой игре уже) Просто на работе вообще заняться нечем, а тут слишком мало корма, приходится разводить.
Румунія була найвідданішим союзником. ВАХАХАХХАХАА
"Мне в принципе пофигу вообще на все в этой игре уже) "
Гека испражняется под каждым псто для того чтобы мы поняли, как ему равнодушны!
нікому нічого не потрібно віддавати, накопичувати сили і в слушний час бити.
Зараз питання лише в робочих руках і бажанні працювати.За тиждень, для прикладу, армія наклепала близько 200 ку5 танків, необхідне для них залізо, приєднуйтесь і врахуйте з яким результатом ми вийдемо, якщо обєднаєм наші трудові ресурси.
Робота не на зарплату, не на фан, не на постріляти, робота на еУкраїну!
Geka, а ты работать на работе не пробовал?
Як би там не було, .але я вважаю передачу регіонів в аренду (в нашому випадку) поразкою. Не має різниці кому саме їх передати. З іншого боку, навіть якшо нас випиляють (включно з закарпаттям, яке нам повернуть, а потім рашка забере), рано чи пізно - але ми повернемося. І повернемося з високопіднятою головою, бо ми відстояли свої принципи, нікого не зрадили. І я так розумію, що внаслідок випилу ми не дуже багато чого і втрачаємо (при умові, якшо вибори до конгресу все ж таки відбудуться): фірми залишаться, партії - також (здається) залишаться.... Економіка трохи постраждає, але я думаю, що не безповоротно постраждає..... Але хто ж я такий, шоб такі стіночки тексту в каментах писати....
ПРОТИ аренди регіонів
а, мало не забув - пьосік і далі в ігнорі
вот только кто возьмет аж 4 региона сразу : ? )
Думаю, на таке може пыти або Польша або Болгарія. Принаймні з Польшею Росія не захоче мати суперечку. Ураховуючи традиційну дружність еПольші - це був би найкращий варіант.
Також Болгарія я думаю була би дійсно гарним союзником. Оренду можна було розділити поміж ними. І у нас був би шанс відновитися з рештою регіонів
Sigmund Friend Day 1,154, 05:23
"Geka, а ты работать на работе не пробовал? "
Только школота меня еще не учила что мне делать))
У нас в будь-якому разі поразка. Як вийти з поразки з мінімальною перемогою - про це і питає президент. Якщо ми визволимо всю Україну із заслоном на сході із орендованих регіонів, накопимо сили, строк оренди закінчиться, вони наші, і "здааствуй, пєтя" - еРосія біля наших кордонів.
Ураховуючи нашу кількість - нам треба час для відновлення, якого Росія не дасть, поки не заТОшить нас.
Тактична поразка заради стратегічної перемоги краще, ніж стратегічна поразка
вот только чтобы сдать регионы их нужно отвоевать. еБолгария не будет выбивать еРоссию. Так что только еПольша (все равно они фигней маятся)
Пока рановато как по мне думать об этом, закроем войну с рашой, вернём закарпатье а потом будет видно что предложат наши соседи.
п.с. пёсик в буду.
По-любе - остаются: Подолье - еРумынии (ну традиция, типа).
еРоссии - Крым, и на выбор что угодно (Донбасс не предлагать) - не будем уж упертым-то.
Как выше предлагали - еПольша тоже что-то попросит.
Ну мы еще долбанем по еБеллоруссии, а то там к нам как-то толерантно относятся...
еВенгрии - закарпатье.
Cпасите! Помогите! Убивают!
Это краткий перезказ всей стены текста.
Трудно жить без мозгов, однако...
У нас по суті 3 райони будуть прикордонними - Сіверія в Угорщини і так, на неї еРосія не нападе. А нас ще є Хорватія. Забезпечити союзникам десант в ті регіони, відвоювати їх і віддати їм в аредну, закрити Рашу на решті земель, і вибити звідти в РВ
Я так понимаю, регионы мы можем отдать кому-угодно, кроме России?
____________
Так. Я так вважаю. Віддати регіони еРосії, це буде поразка, після якої у нас не те, що нових гравців не з'явиться, а і старі поїдуть по світу, або заб'ють на гру. Буде болото і постійні внутрішні розбірки. Як наслідок, нас вже традиційно будуть через місяць випилювати.
Я помню точно так же говорили о Подолье и аренде Венграми. Но то, как показала история, было (напомните мне слово) слив? продажничество? Казкар самый плахой? Так чем же эта аренда лучше?
Здавати 4 регіони - це забагато. Крім того, як ти сам сказав,"Крім Тавриди з сіркою, у прикордонних регіонах у нас нема таких ресурсів, яких би не було у інших."
Конкретні переговори з кимось вже ведуться, чи це лише накреслення тих шляхів, якими буде рухатися наша дипломатія? наскільки реальна така оренда?
wicent
Помиритися з усіма сусідами, роздати кожному по регіону - а фан тоді звідки візьметься? нам потрібен сусід, з яким би ми воювали - і еРосія,як пропонує КОСТа, досить непоганий варіант.
Есть разница. Нам был очень нужен тогда регион с хай-айроном. Сейчас аренда тех 4х регионов не будет так удушать нашу экономику.
Laurentiu L:Сколько платят венгры за аренду Запорожья и Сиверии? или они еще не знают о факте аренды? Можна подумати що еРосія краща за венгрів?
і то і то окупанти
Будь яка оренда з часом стає війною, іти на оренду, це закладати в майбутньому конфлікт.
Тут мова може іти лише про рівноцінний обмін регіонами, в іншому випадку це до добра не приведе.
А про обмін ми зможемо говорити, коли будемо сильними.
Стаєм сильними? Чи землями поторгуємо?
>>Сейчас аренда тех 4х регионов не будет так удушать нашу экономику.
С таким же успехом можно раздать все хай регионы. Ведь они ж не будут "удушать нашу экономику". Хотя какая экономика у страны выпиляной в нуль.
Я тогда говорил, и сейчас скажу (да и Цвынтарь об этом говрил, но он же ноет): еУкраина не настолько сильная страна, что бы позволять себе демарши "ненависти". Нужно научиться прежде всего уважать себя, что бы научились уважать нас.
Zigotta ты предлагаешь постоянную войну с ероссией как я понял, а то ты очень отстранёно говоришь как с облаков, хе
Geka
День 1,154, 05:13
Когда что то делают фениксоиды - это предательство, когда то же самое делают еденоиды, это стратегия, хитроплан и отстаивание интересов истинных украинцев. Пора уже привыкнуть
Пора уже привыкнуть, что ни феникса ни эдена уже нет. Поэтому фениксоиды и еденоиды - это анахронизм. Сейчас и хайрегионов больше стало, да и страха выпила уже нет. Я объясню свою позицию: выпил, возможно, нашему обществу пойдет на пользу. Может дойдет до сообщества, что не бывает в политике друзей - есть интересы и обязательства. Особенно второе многим понять надо.
2Zetmen: я этого не предлагал. Тем более в текущей ситуации это будет самоубийством (ну не сможем мы им ничего противопоставить, кроме как тушки убитых новичков). Я предлагал занятся внутренними проблемами, найти какой-то вектор движения и стараться его придерживаться.
учитывая статью Авизиана http://www.erepublik.com/en/article/-13-1-1641867/1/20
еПольша будет означать и еВенгрия...
а сдавать регионы в аренду.... это не предложение, это констатация факта, контрибуция так сказать. И не нам их выставлять, но нам их принимать.
За оренду регіонів лише в одному випадку - якщо це буде єдиний шанс на 25.01 мати свій регіон. Інакше мордво-татарва нас знищить.
Как по мне КОСТа дело говорит. Вот только посмотрим что получится если от разговоров к делу перейти.
Gennadiy Ya
//Поэтому фениксоиды и еденоиды - это анахронизм.
Єти ярлыки никогда и не отображали суть происходящего. "Пятая колонна" и "фашики" -как-то б ближе к делу звучит.
A_t_a_m_a_n День 1,154, 06:32
Та побарабану как звучит. У нас еСообщество потеряло критерии самоидентификации. Пока не найдет - ничего не будет.
лучше за бесплатно кому нибудь но только не России за платно! да правильно коста действуешь исключительно в интересах украины! слава украине ! косте слава!
отстоим Донбас!!
АААА, мы усе вмрем.
А шоб вы задом курили!
Take 5an
tiger132 ух ты оказывается Россия нам платит за регионы , насмешил спасибо. Хотя некоторым может и платит
вотнув за пропозицію, але не згоден.. краще будемо весело воювати = )
і 4 регіони таки забагато О_о
...помітьте, що всі негативні коменти написані московською! нічого путнього вони не несуть і готові "здати в оренду" і рідну матір, не те щоб країну!
А загалом статтю повністю підтримую і ставив би пріоритет на союз з мадярами!
На галицком коментов заметно меньше. Не всех предателей выявлено, их гораздо больше четверти.
Толи я чего-то не понимаю... Венгрия с Румынией сейчас вовсю борятся за регион Banat....