Hintergrund an/aus

Anmelden

 

Weiter

Weiter Mit Erstellen eines Benutzerkontos akzeptierst du die Nutzungsbedingungen & die Datenschutzerklärung
E-Mail erneut zusenden   |  E-Mail nicht erhalten? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

E-Mail erneut zusenden E-Mail nicht erhalten? confirmation@erepublik.com

"Мастиленият лабиринт 2" - трети кръг. Резултати и статии.

Tag 1,972, 05:50 von Tablov


Здравейте, приятели!

Време е за резултатите от трети кръг в журналистическия конкурс „Мастиленият лабиринт 2”.

Преди това съм длъжен да ви информирам за промяна свързана със състава на журито ни.

Поради лични съображения lihvar31 се отказа от мястото си в журито, като на нейно място от този кръг до края на конкурса оценяващ ще е Sando Griffin . Мотивите за отказване са свързани с натиска, който според Лихварката е оказан върху нея и нежеланието и да прави компромиси със съвестта си.

Тук е мястото да дам и личното си мнение. На първо място и благодаря за дейността и. Освен това съм напълно съгласен, че сме свидетели на безпрецедентно подлагане на съмнение на качествата на журито. Като организатор на конкурса приемам нападките като лична обида, насочена и към моята способност да преценя качествата на хората, които съм избрал за жури. От времето, в което имах удоволствието да работя заедно с Лихварката се убедих, че е последователна и точна в оценяването си, а решението и да се откаже приех с неудовлетворение. Ще помоля участниците да не излизат от рамките на добрия тон и да прекратят конфронтацията си с журито на конкурса. В противен случай, ако напрежението продължава да ескалира ще бъда принуден да прекратя провеждането му преждевременно.

Основната причина за провеждането е вие като автори да имате поле за изява, а ние вашите читатели можем да се докоснем до таланта ви. Не превръщайте победата в самоцел, това унищожава удоволствието на всички.

Благодаря!

За ваше улеснение ще публикувам списък на всички събрали смелост да участват, както и линк към статиите им. На тях благодаря за положените усилия, а вас призовавам да ги възнаградите с абонамент за вестниците им.

Ето ги и тях подредени по хронологичен ред на изпращане на статиите си:
- Elijah Abbot със статията си - Деветте еРеп кръга
- imoenbg1 със статията си - Деветте кръга на Ада!!!
- Asen Mitrev със статията си - Вратата на еРая
- NealCaffrey със статията си - Надежда всяка тука оставете.
- love myself със статията си - Ада в мен, Ада в нас !
- RedVans със статията си - Деветте кръга на еАда
- Sollam със статията си - {Мастиленият лабиринт 2} - Десетият кръг / под ниво 3
- Gavro77 със статията си - 10-те Квадрата, 9те кръга и 1 триъгълник
- mamamustara със статията си - Еднопосочен кръговрат на живота
- Maggy Vasileva със статията си - [Конкурс 2 в 1] Съвременните 9 (е)Кръга + 1 бонусен
- Кракра със статията си - За нещата от живота. За (е)Кръговете от нещата. От едно до девет
- Armaga със статията си - Съвременните девет (е)Кръга
- Rokamball със статията си - „Чистилището или една история за това, колко може да е черно черното в нас”
- inabg със статията си - Какви девет кръга ?
Всички те участват за голямата награда от конкурса.

Време е и за седмичните победители:

Първо място и 10 злато тази седмица печели :

- Кракра със статията си - За нещата от живота. За (е)Кръговете от нещата. От едно до девет – резултат 47/50 точки.


Второ място и 3 злато тази седмица печели :
- Sollam със статията си - {Мастиленият лабиринт 2} - Десетият кръг / под ниво 3 – само на точка зад победителят.

Трето място и 2 злато тази седмица печели :
- Asen Mitrev със статията си - Вратата на еРая – с резултат от 41 точки.

Честито на победителите и още веднъж специалната ми благодарност към всички решили да участват в трети кръг!

Очаквайте четвъртата тема в раздел „Първи стъпки” след няколко часа.

С уважение,



 

Kommentare

conlosteroristas
conlosteroristas Tag 1,972, 05:54

o7

Ema123456
Ema123456 Tag 1,972, 06:00

Честито на победителя!
Браво на всички участници!: )

Kpakpa
Kpakpa Tag 1,972, 09:04

Благодаря за високата оценка, макар че аз другояче бих наредил класацията (:

ПП: Не разваляйте Сандо!

ShoeShine
ShoeShine Tag 1,972, 06:07

Каква поредна мастилена драма! Честито на победителите, Асен Митрев ще получи специална награда : ))))

Greevas
Greevas Tag 1,972, 06:09

Но от кой!
тан тан ТАННннн.....(shot fades alway)

ShoeShine
ShoeShine Tag 1,972, 06:15

Само от мен може да е специална : )

Imoenbg1
Imoenbg1 Tag 1,974, 02:52

Асен Митрев ще получи специална награда в този кръг, наистина ....

Но няма да е от теб....

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 07:12

Журито е загубило с оттеглянето на lihvar31. Жалко.

Поздравявам всички участвали в този етап на "Мастиления лабиринт". Поздравявам и победителите. Но за пръв път не съм съгласен с призовата тройка.

Поради тази причина по 3 злато от мен получават:

mamamustara - защото в 13 реда и с 64 думи е описал цялата тема, а текстът му спокойно може да бъде превърнат в песен
Imoenbg1 - защото в темата за Ада е вкарал онова "е", което незнайно защо бе в скоби, а участниците в историята му бяха реални играчи
Rokamball - защото освен всичко друго в историята му имаше и откровен секс

Tablov
Tablov Tag 1,972, 07:17

Мда, секса ми хареса и на мен. Нищо, че си беше доста садо-мазо...
: D

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 07:57

Борка, може да се спори кое е садо-мазо и кое е част от любовната игра. В разказа на Rokamball флиртът бе по-особен, но изживяването бе пълноцено.

Greevas
Greevas Tag 1,972, 07:24

Аз така и не разбрах по каква причина лихварката беше извикана за жури.

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 08:01

Трябва да питаш Таблов. Аз мога само да му помогна в аргументите - има позиция, която защитава публично, без притеснение, разбира от качествена тролня, погледът и върху играта е нестандартен, а отношението й към смешниците в тази игра е безцеремонно.

: )

Greevas
Greevas Tag 1,972, 08:04

Няма и една написана статия, изживява се като grammer nazi макар и често да допуска грешки, а негативизмът който блика от всеки коментар е нищо повече от опит да прикрие собствената си несъстоятелност.

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 08:14

Въпрос на гледна точка. Мога да изброя поне 5 играча, които имат поне 200 статии, но правят повече грешки от lihvar31, държат се като комплексари и единстевното, което им пречи да бъдат grammer nazi е ниското им интелектуално ниво. Повечето от тях са били на важни и отговорни държавни постове, а не просто жури на частна инициатива. Към тях не си толкова критичен.

: )

Greevas
Greevas Tag 1,972, 08:19

Mitch please аз към всички съм критичен, но към лихварката която изпълва атмосферата с негативизъм съм особено критичен.

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 08:31

дрън-дрън, ярина

lihvar31
lihvar31 Tag 1,975, 01:16

"Мотивите за отказване са свързани с натиска, който според Лихварката е оказан върху нея и нежеланието и да прави компромиси със съвестта си."
това, ако не го разбираш, то и на децата им е ясно какъв президент си бил.

mamamustara
mamamustara Tag 1,972, 10:31

Благодаря за оценката.Приемам златото единствено и само ,защото ме награждава абсолютно непознат(засега) за мен човек,което значи, че ме е оценил без субективизма от това да познава сетлата ми мрачна личност.

Rokamball
Rokamball Tag 1,972, 23:49

И аз като mamamustara приемам наградата и то с голямо удовлетворение и е тя (за mamamustara иде реч) : )
Док, садо-мазото беше в нефензурината версия, но ако го бях добавил щеше да станат две статии и щях да се лишя от Лилит и Лиллаке за конкурса : ))
Иначе колкото и да не разбирам мисленето на Лихварката (то по принцип е трудно да разбереш женското мислене, но нейното най-вече) лично аз съжалявам за отказването и.

mamamustara
mamamustara Tag 1,973, 09:11

Благодаря,че си ме издал.Иначе аз му казах на ЛС че съм тя. ;Р

Armaga
Armaga Tag 1,972, 07:29

Мисля, че конкурсът отдавна е загубил своя смисъл и освен за нагнетяване на напрежение, за нищо друго не става. Имаше човек с обективна оценка, който НИЕ с махленското си поведение го принудихме да се оттегли. За пореден път доказахме какви плазмодии сме. После защо не съм участвал в такива мероприятия...

Жалко е, че хората се нападат взаимно, заради конкурса. Съгласен съм, че като цяло журито не си върши работа, но това не значи да се нахвърляме върху конкретен човек, само защото бил по-строг. То и аз да бях там, НИКОГА нямаше да пиша оценка 10, защото всеки текст си има своите несъвършенства (то и, затова е интересно).

Ema123456
Ema123456 Tag 1,972, 07:43

Защо да не си върши работата? Аргументирай се, какво те доведе до тази мисъл. И предложи с кого да ме заместят. Някой, който според теб ще си върши по-добре и безпристрастно работата. Ще му отстъпя мястото си с радост.
А ти, като всеки кръг след излизане на резултатите изказваш съмнение относно журирането, защо продължаваш да участваш? Не сме ти опрели пистолет в еГлавата, нали?

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 07:53

Принцесо, нима е нужно да приемаш всичко строго персонално? Armaga, споделя своето мнение. То може да не отразява реалността, но така чувства нещата. И не е задължен да дава аргументи за това.

Armaga
Armaga Tag 1,972, 07:54

Самоопределям се като скептик, следователно се съмнявам за всичко. Оставам с грозното впечатление, че определящ фактор при гласуването е възрастта на участниците и види ли се, че не са по-възрастни от тези в журито, то оценките падат. В миналото издание го нямаше този проблем. Другото нещо, което винаги е фактор, са приятелските взаимоотношения на членове на журито с определени хора. Това оказва влияние върху оценяването им. А критериите за оценяване какви са? Неизвестни...
С други думи, оценките не са достатъчно обективни и много често стойностни текстове остават в небитието.

Ако сте прочели статиите ми от конкурса от началото до сега, мисля, че ще забележите интересна зависимост. В първата влагам чувство, мотивация. Признавам си, че се пренавих тогава. Втората статия я писах със страхотна болка и всъщност не беше за играта, но просто, за да запиша участие във втория кръг. За сегашната статия - написах си най-стандартен, безличен анализ на етапите на развитие в играта. Просто няма смисъл да влагам себе си, когато няма да получа обратна връзка. Това е положението.

Ema123456
Ema123456 Tag 1,972, 08:03

Кръстев, когато всяка седмица някой не спечелил започне да пише относно обективността на журито в един конкурс, то определено започва да тежи. Той не е задължен да дава аргументи, а ние не сме задължени да пишем рецензии на всяка статия.

Армага,
щом като сам казваш, че не си вложил себе си, понеже си предубеден в преценките ни, защо след всяко класиране именно ти имаш претенции към оценяващите? Ами прояви уважение и доверие в преценката ни, напиши статия в която да вложиш всичко от себе си и едва тогава претендирай за предубеденост.

Armaga
Armaga Tag 1,972, 08:17

Не знам, този конкурс още от самото начало не ми допада. Знам, че нищо не мога да постигна, не е там работата. А причината, за да участвам е, че не искам да получавам наказания, заради това, че съм си позволил по-свободна статия (да не е строго игрова).

Ако се прочетат внимателно текстовете във вестника ми, веднага ще се забележи, че най-добрите ми публикации НЕ са писани за конкурс. Тоест с участието си тук, доказвам, че текстовете губят своя чар, когато са написани за дадено съревнование.

Ще вложа всичко от себе си, ама надали ще е в статия за конкурс, защото когато се пише за по дадена тема и видя още 20 публикации, тя малко или много губи от своя чар. После защо ми се повръща, като чета статии от този конкурс. Все едно и също.

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 08:16

Принцесо, минал съм през това. Гледай по-философски на нещата. Иначе би било добре да има аргументи защо дадена статия получава награда, а друга не. В същото време осъзнавам, че това би била трудоемка задача.

lihvar31
lihvar31 Tag 1,975, 01:19

ВИЕ нямате нищо общо! нещата са единствено м/у мен и член на журито. коментарите след изнасянето на резултати слабо ме вълнуват. не крия, че не са ми повлияли и те, но процента им е незначителен.

RedVans
RedVans Tag 1,972, 07:41

Проблема,не е в конкурса или журито.Проблема е че някои хора,които участват са прекалено филмирани и желаят на всяка цена да спечелят златото.Основната роля на този конкурс е забавлението и да се види хората дали могат да пишат статии и да са креативни. Ако са само заради наградата ,жалко за тях и не знам защо участват и е показател за нивото на хората в играта.
Иначе браво на Таблов и евала,че му занимава да чете статии.Аз никога не съм претендирал за някое от първите 3 места в кръг и няма да го направа,защото знам че немога да пиша статии,но си разнообразявам играта.

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 07:46

ай, по този повод 10 танка награда : )

RedVans
RedVans Tag 1,972, 07:48

мерси,но не бия 2клик съм,ще ги продам

Valentin Krastev
Valentin Krastev Tag 1,972, 07:49

прави квото искаш ... твои са : )

Greevas
Greevas Tag 1,972, 08:09

Аз като видях как lovemyself почна да се филмира за иткенбидона срещу митрев,Някой и вотове й купи и си викам Грийви дотук, филмар филмар не си чак такъв филмар. Малко го обърнаха на война натиска се жури, което от своя страна си е изградило фаворити, които са си сформирали фенклубове ииииии
искам да кажа че първият конкурс по ми хареса и го нямаше това напрежение.

love myself
love myself Tag 1,972, 08:59

Бях обещала да не коментирам...правя го само защото ме настъпи:
- не ми пука за играта ви
- не ми пука за наградите ви
- участвам в конкурса заради брат си и още един човек и каквото исках го постигнах...
обаче ми пука за всичко свързано с брат ми и принципите ми
ме засяга
Грийвас, ако си мъж, пиши коментари относно мен под моята статия, а не на ляво на дясно...
и понеже ме питаха много хора-не знаех дори, че в тази игра нещо може да се купува, камо ли вотове...
И за да спиш спокойно и ти и някои от членовете на журито-повече статия в този конкурс от мен няма да има

Armaga
Armaga Tag 1,972, 09:06

В момента, с конкурса се случва точно това, от което се опасявах (още в първото издание съм писал, че не ми харесва накъде отиват нещата). Конкурсът беше сбъркан изначално и много скоро ще се случи нещо, което малко хора са очаквали!

Greevas
Greevas Tag 1,972, 09:11

Лов майселф не ми пука защо участваш
не ми пука заради кого участваш
Не ми пука кой ти е купил вотове на статията

И не съм го написал този коментар под статията ти защото не съм сметнал за нужно, защото моят коментар обхваща целият конкурс, а твоята съм я дал като пример.

Армага от сърце се моля да става дума за терористична атака

love myself
love myself Tag 1,972, 09:14

Давай уместни примери тогава, за хора които познаваш, а не да ме поставяш в рамка "филмирана"
и за да не избяга добрия тон спирам до тук

Sollam
Sollam Tag 1,972, 15:48

Грийвас, отговоряш си сам, защо в предния конкурс го нямаше това напрежение, макар да не съм напълно съгласен с теб. И там го имаше в началото, в известен смисъл.
"Аз като видях как lovemyself почна да се филмира за иткенбидона срещу митрев,Някой и вотове й купи и си викам Грийви дотук."

Това си е доста конкретно. Не виждам някой от участниците, да е казал нещо по този повод, (дори самият Митрев), а особено за вотовете. Още като ги видях, се ядосах, защото знаех, че обожателят й и е направил "мечешка" услуга и подобен коментар ще излезе във всички случаи.
В литературата, натиска е неминуем, защото разбиранията, предпочитанията и критериите са други. Виж математиката е друго нещо.
Всеки един е дал най-доброто от себе си и вярва, че мястото му е там - горе. От там и различията.
Едно, "беше просто пример" е по-доброто от "не ми пука", поне за мен и според мен!
Организира конкурс за "МИС", бъди кавалер!))))

love myself
love myself Tag 1,973, 05:20

Нямаше нужда да ме защитаваш, Солам, свикнала съм да си водя битките сама, но ти благодаря все пак.
Знаеш кой е истински добрия за мен ))
Пак благодаря )))

Rokamball
Rokamball Tag 1,972, 23:52

Съгласен съм с твоето мнение. Лично аз участвам за спорта и да си разнообразя иначе скучния двуклик

NKFV
NKFV Tag 1,972, 07:49

Отзад ли са натискали Лихварката?

Greevas
Greevas Tag 1,972, 08:04

Щом са й запушили устата ще да е било отпред.

Asen Mitrev
Asen Mitrev Tag 1,972, 09:51

Мале колко много драма.

love myself
love myself Tag 1,972, 10:06

И ти си ябълката на раздора за брат ми, а аз за останалите...да вземем да ударим по едно сокче в РЖ по случая ))

Kpakpa
Kpakpa Tag 1,973, 01:40

Наистина, конкурсът уж беше за лирика и проза, откъде се навъдиха толкоз драматурзи?
"Мале" значи "майко", нали?

Tablov
Tablov Tag 1,972, 10:19

Аз ви помолих за добър тон....

Аз ли криво ви говорих, вие ли криво го прочетохте?
: )

Armaga
Armaga Tag 1,972, 10:24

Времето на всички ни влияе зле. Ту горещо, ту студено(за няколко дни направи няколко обрата). Хем слънчево, хем дъждовно. Просто това време прекалява напоследък и създава предпоставки за депресивни състояния.

Tablov
Tablov Tag 1,972, 10:31

Значи е от времето.
Наздраве тогава и по-весело. Нали сме тук да се забавляваме.

Elijah Abbot
Elijah Abbot Tag 1,972, 11:21

Предната седмица се въздържах от коментар, но сега ще се включа в говорилнята.
Естествено, че журито е субективно - хора са, имат определени вкусове, които не е задължително да съвпадат с нашите или със стила ни на писане.
Естествено, че моята (всеки да чете това в 1л.ед.ч.) статия е най-добрата и трябва да спечеля конкурса. Ако това не се случи, значи онея от журито нищо не разбират.
И разбира се, че всички забравяме сърцето на конкурса - а именно, неговата цел е да се опитаме да отприщим писателски си умения (кой ги има повече, кой по-малко, отделен въпрос), а не да вземем жълтиците на Таблов. Те са бонус за "късметлиите". Така че не губете кураж, иде нов тираж.

Tablov
Tablov Tag 1,972, 11:33

Ами..... Евала за коментара! : )))

 
Deinen Kommentar veröffentlichen.

Was ist das?

Dieser Artikel wurde von einem Bürger von eRepublik, einem interaktiven Mehrspieler-Strategiespiel auf Basis real existierender Länder, geschrieben. Erstelle einen eigenen Charakter und verhilf deinem Land als Kriegsheld, anerkannter Zeitungsherausgeber oder einflussreicher Finanzmann zu Glanz und Gloria.