Fundo lig/desl

Sobre meu jornal

Página da Wiki aberta

Derin Devlet Resmi Gazetesi

[Vaako] Nisan Ayı Diktatör Adaylığım

70 Dia 2,672, 04:47 Publicado em Turkey Turkey Análise e debates políticos Análise e debates políticos

Merhaba arkadaşlar,

Şu oyunda geçirdiğim uzun yıllar boyunca bir sürü başkan adaylığı makalesi okudum, kendim de birkaç tane adaylık makalesi yazdım, bazı makalelerde adım da geçti ama şu yeni modül geldiğinden beri hiç Türkçe bir diktatör adaylığ

mais informações »

[Vaako] Dün Yaşananlar Üzerine

131 Dia 2,591, 23:27 Publicado em Turkey Turkey Análise e debates políticos Análise e debates políticos

Merhaba arkadaşlar,

Dün yaşanan olaylarla ilgili bir bilgilendirme makalesi yazma gereği hissettiğim için bu makaleyi açıyorum. Fazla uzun tutmamaya çalışacağım.

Dün bildiğiniz üzere MAD grubu olarak Malezya’nın Endonezya’da bulunan Sabah bö

mais informações »

[Vaako] 1k adam öldürünce 50g mi geliyor kanki?

38 Dia 2,471, 05:44 Publicado em Turkey Turkey Ordens de batalha Ordens de batalha

Yok gelmiyor. Senin öldürdüğün her 1000 kişi için ödül havuzuna 50g atılıyor. Sonra birinci olan regiment ve (varsa) onun 90%ı kadar adam öldürmüş diğer regimentler bu havuzun yarısına çöküyor. Kalan yarısını da 80%-90%arasında vurmuşlar filan paylaş

mais informações »

[Vaako] Güle Güle Murat Abi

102 Dia 2,451, 02:43 Publicado em Turkey Turkey Entretenimento e interações sociais Entretenimento e interações sociais

Merhaba arkadaşlar,

En baştan belirteyim, bu makale MAD Grubunu yada içinde bulunduğum yada bulunduğum sanılan diğer herhangi bir oluşumu değil, kendi kişisel duygularımı ifade etmek istediğim bir makaledir. Pek çoğunuzdan da tepki alacağımı

mais informações »

[MAD] İyi Bayramlar! - Eid Mubarak [TR][EN]

144 Dia 2,442, 11:52 Publicado em Turkey Turkey Entretenimento e interações sociais Entretenimento e interações sociais

[TR]

Merhaba arkadaşlar,

Mübarek Ramazan Bayramımızı kutlamak hem de 200 level barajını geçmem sebebiyle ufak bi dağıtım yapmaya karar verdik.

Makaleye yorum yapan her oyuncuya 100 can değerinde ekmek gönderilecektir.

İyi Bayramlar

mais informações »