Fundo lig/desl

Inscrever-se

 

Continuar

Continuar Ao criar uma conta, você estará concordando com os Termos de serviço e a Política de privacidade
Reenviar e-mail   |  Não recebeu o e-mail? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Reenviar e-mail Não recebeu o e-mail? confirmation@erepublik.com

Wiki Leaks - jak wyglądała obrona Alabamy \o/

Dia 2,127, 10:02 por coren4

Witam

Chciałbym Wam pokazać kilka ujęć z MONu, w trakcie obrony Alabamy tydzien temu :D.
Jesli ktos sie zastanawia, jak wygląda praca MON, prowadzenie zbiórek, wydawanie rozkazów, ustalanie super tajnych taktyk i priorytetów ePolski, to macie tutaj piękny przykład:P.

Ujęcie pierwsze autorstwa coren4:

Ujęcie drugie w wyknoaniu Marvina:

Czas na ujęcie trzecie od Biohazarda:

Nasza nowa vice Weinen:

Ukryty w cieniu Shadow:

A na zakończenie Tomcat:


No a teraz Pssst... i do zobaczenia na następnej zbiórce \o/.

Trzymajcie sie o7

Pozdrawiamy
Ministerstwo Obrony Narodowej i Marvin

Edit:
Marvin jednak nie pozdrawiam :P
 

Comentários

coren4
coren4 Dia 2,127, 10:03

votujcie i subujcie \o/

xenophob
xenophob Dia 2,128, 00:08

I stąd te faile!

Amroth Targaryen
Amroth Targaryen Dia 2,127, 10:04

druuugi o/

Zielony Dango Melon
Zielony Dango Melon Dia 2,127, 10:07

przecież tu nie ma nic o alabamie, ehehe

Weinen
Weinen Dia 2,127, 10:17

Jak to nie? Zobacz, co coren ma otwarte w BM!

coren4
coren4 Dia 2,127, 10:07

Pierwsza osoba, która znajdzie dowód kto ogląda trude sprawy dostaje 10 Q7.

Nie dotyczy członków MONu:P

Arry Stark
Arry Stark Dia 2,127, 10:20

Marvin xD

coren4
coren4 Dia 2,127, 10:21

Successfully transferred 10 item(s) to Arry Stark.
Konkurs zamkneity \o/

Hessin
Hessin Dia 2,127, 10:25

Ninja....

Hessin
Hessin Dia 2,127, 10:23

Zakładka z przeglądarki Marvina X D

Madame Whiplash
Madame Whiplash Dia 2,127, 10:29

to ja, to ja! czasem trzeba się odmóżdżyć, zwłaszcza biorąc pod uwagę otwarte karty z mechaniką kwantową

bikisbig
bikisbig Dia 2,128, 10:36

mechanika kwantowa to zasłon dymna

McDrike
McDrike Dia 2,129, 07:20

Biohazard ma Windowsa XP

666Biohazard666
666Biohazard666 Dia 2,127, 10:07

KIEŁBASA > HAMBURGER

Weinen
Weinen Dia 2,127, 10:10

Już mnie zdążyli zepsuć

tls4
tls4 Dia 2,127, 10:18

Zdjęcie1: Obrona Alabamy przyglądając się murowi w Kentucky

666Biohazard666
666Biohazard666 Dia 2,127, 10:52

A w BM nie widzisz Alabamy? Oj ktos tu ma oczy do wymiany...

666Biohazard666 Dia 2,128, 09:12

Comentário apagado

Mr QRCZEBLADE
Mr QRCZEBLADE Dia 2,127, 10:36

świetny art, VOTE

Miru TM
Miru TM Dia 2,127, 10:51

vote o/

McDrike
McDrike Dia 2,127, 12:26

chyba pierwszy szczery vote, jaki daję

piast19
piast19 Dia 2,127, 12:34

V

Beatka84pl
Beatka84pl Dia 2,127, 14:38

vote

PanBangladeszu
PanBangladeszu Dia 2,127, 15:28

Weinen nadała ton lewej ręki

Granat MW
Granat MW Dia 2,127, 15:46

Jedno piwo i taka zabawa.

Marcjanna
Marcjanna Dia 2,127, 15:52

vote \o/

Coehoorn
Coehoorn Dia 2,127, 18:26

Jezu jak można Żywca pić Przecież to piwo jest masakrycznie tragiczne

Weinen
Weinen Dia 2,128, 01:44

Piłeś kiedyś holenderskie Amstele?

AntoniSalata
AntoniSalata Dia 2,128, 01:54

Żywiec nie jest zły, ale żeby w domu z puchy...

szqlny v2
szqlny v2 Dia 2,128, 03:28

ja pije zywca i mam odmienne zdanie na ten temat

Kolejowy
Kolejowy Dia 2,128, 07:31

Votnąlem komcia Coe. Świat zmierza ku zagładzie.

jedimindtrick
jedimindtrick Dia 2,127, 22:31

V

Kherehabath
Kherehabath Dia 2,127, 22:55

Zamiast robić zbiórki to spożywali alkohol. Dlatego nikt nie potrafił trzeźwo ocenić sytuacji.

wojtek_bez_portek
wojtek_bez_portek Dia 2,127, 23:27

hahah, jak można pić amber'a?

Brovario Vein
Brovario Vein Dia 2,128, 07:57

Niezależne, przeprowadzone przeze mnie badania pokazują, że amberek jest 56,8 raza lepszy niż żywiec i nieporównywalnie, o lata swietlne lepszy niż carlsberg. Złoty denar spoko, napój tekilo-podobny to nie ta kategoria.
Podpisano: Brovario

wojtek_bez_portek
wojtek_bez_portek Dia 2,128, 08:44

oj oj, od żywca wulgarny jęzor daleko trzymać!
do do carlusia- popieram:d

Mizeroi
Mizeroi Dia 2,128, 01:01

udana zabawa, chlajusy, pewnie Amerykanie mają podobne foty z hamburgerami, pozdro

Sarrena
Sarrena Dia 2,128, 03:15

Uff, nie jest jeszcze ze mną tak źle. Nie piję piwa z polem bitwy w erepie.

MarioNx
MarioNx Dia 2,128, 06:01

Nie ma jak piwko z rana.

Goxi HN
Goxi HN Dia 2,128, 06:48

xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

tuxedoo
tuxedoo Dia 2,128, 07:29

nie nadaje sie do monu
nie lube piwa

Majbus
Majbus Dia 2,128, 15:26

Johnny06
Johnny06 Dia 2,128, 07:35

Oooo możecie już pić piwo!

boojak
boojak Dia 2,128, 07:46

butelki puste i suche, zdjęte z półkowej kolekcji xD

Vigoslav
Vigoslav Dia 2,128, 07:56

wszystkie zdjęcia, chyba mikrofalówką zrobione...
Biohazard, czemu masz tak obryzgany monitor?

666Biohazard666
666Biohazard666 Dia 2,128, 09:11

Czekalem, az ktos to wytknie

666Biohazard666
666Biohazard666 Dia 2,128, 09:12

Ale lepsze pytanie to "czym", nie "czemu"
Za duzo piwa sie otwieralo przed monitorem

Nowaker
Nowaker Dia 2,128, 08:09

Prawie same szczyny, ohydztwo, napoje piwopodobne dla podludzi. Shadow jako jedyny ogarnia. Gdyby ktoś z reszty zechciał również ogarniać, podaję słowa klucze: Pinta, AleBrowar.

Pozdrawiam, Smakosz Dobrego Piwa.

shadow140
shadow140 Dia 2,128, 08:40

o/

666Biohazard666
666Biohazard666 Dia 2,128, 09:13

Widac, ze nie piles Zlotego Denara - zacne, mocno chmielowe piwsko. Zadne tam piwopodobne...

 
Publicar comentário

O que é isso?

Este é um artigo escrito por um cidadão do eRepublik, um imersivo jogo de estratégia baseado nos países do mundo real. Crie um personagem e ajude seu país rumo à glória. Torne-se um herói de guerra, um editor renomado ou um guru das finanças.