[TigerR] Не чипайте податки без достатнього обговорення!
KOCTa
Вітаю, шановні е-українці і гості нашої країни.
Вибачте, у мене зараз мало часу, проблеми в РЛ і з компом, тому спробую стисло.
Нові Конгресмени взялись за роботу. Це дуже добре, що вони повні нових ініціатив, але от брак досвіду може привести до гірких для нас наслідків, коли виставляють нові податки без достатнього обговорення і наобум.
Податки і їх вплив на економіку.
Value added tax (VAT) - ПДВ, або податок, який додається до вартості товару на ринку.
Зараз це основне джерело надходження до бюджету країни. У першу чергу завдяки продажу хліба к1, і значно менш зброї к5.
Зменшення цього податку зменшить надходження до скарбниці. Збільшення - підніме ціну на ринку.
Більша ціна приведе до наступного:
1) менша купівельна спроможність населення;
2) менш привабливий вітчизняний ринок.
Менша привабливість вітчизняного ринку приводить до того, що більше людей буде купувати товари оргами за кордоном, витрачаючи свій голд у інших країнах. Буде менший обсяг продажу -> ціни будуть падати -> буде менший прибуток у підприємства -> буде менша ЗП у робітників -> робітники менш зможуть купити товарів -> буде зменшуватись обсяг продажу... В кінці кінців до скарбниці надходжень буде не набагато більше, а от люді звідси поїдуть туди де краще живеться.
Більш привабливий наш ринок - навпаки, будуть купувати за голд наші уані і купувати товари у нас.
Більш привабливий наш ринок -> більший обсяг продажу ( більше податків ) -> нормальні податки підприємств -> стабільні ЗП -> стабільний попит на ринку вітчизняних робітників. + більше охочих витратити тут свій голд, додавши його до нашої економіки.
Import Tax - мито, яке, крім ПДВ, додається до вартості товару на ринку імпортерам.
Збільшення мита "закриває" вітчизняний ринок від імпортерів, бо їхні товари стають не конкурентноспроможніми.
Але це добре для власників підприємств, і аж ніяк не для робітників. Якщо у мене танкова, і танків на нашому ринку буде не вистачати ( за добу обсяг продажу буде більший, ніж моє підприємство їх за добу виготовить ) завтра з збільшу ціну і буду збільшувати її доки не буде знайдено рівновагу. Не буде конкурентів - поставлю взагалі яку схочу.
Крім того, якщо з митом 1-2% ці проценти додатково йдуть до скарбниці, то з митом 10-25% до скарбниці ніякого мита вже не піде, то бар'єр у 10% імпортери зможуть подолати лише якщо в них у країні вже зовсім ціни впадуть, або у нас вітчизняні підприємці обнагліють.
Income Tax - податок на прибуток.
Сплачується переважно робітниками з їхньої ЗП. Обіцяють відмінити валютні операції підприємствам, тоді власники не зможуть цей податок обходити.
Зменшення цього податку призведе до зменшення надходжень до скарбниці.
Збільшення цього податку призведе до меншої привабливості вітчизняного ринку праці і буде більше охочих поїхати на заробітки до інших, більш ліберальних країн.
Процитую те, що писав 64 дні тому:
У нас є умовно 3 шляхи, якими можна піти далі.
1. Закриття ринку високим митом, середні податки з ЗП і ПДВ. Орієнтовно 25-50% мито, 10% інком, 10% ПДВ.
Переваги:
- розвиток власного виробництва за рахунок відсутності конкуренції ззовні;
- відносно високі ЗП, бо буде йти боротьба між вітчизняними підприємцями за кожного робітника;
- через високі ЗП притік до країни іноземних заробітчан, відсутність відтіку власних громадян на заробітки за кордон;
- багато працюючих підприємств і робітників на них дають податки до скарбниці з заробітної плати.
Недоліки:
- за відсутності зовнішньої конкуренції ринок буде дуже вразливий до зміни попиту. У мирні часи ціни на товари будуть дешеві, на рівні собівартості, або й менш. Під час війни, або збільшення попиту через квести, ціни будуть швидко зростати. Ми це вже проходили.
2. Мінімальне мито - відкриття ринку, середні податки з ЗП і ПДВ. Орієнтовно 1-5% мито, 10% з ЗП і 5-15% ПДВ.
Переваги:
- заохочення іноземні компанії купувати до нас ліцензії. Згодом це стане у нагоді.
- низькі ціни на товари на ринку. Через це у нас буде вигідно жити і воювати з території нашої країни;
Недоліки:
- ЗП будуть не високі, через конкуренцію на ринку товарів, для подолання якої собівартість має бути мінімальною;
- надходження до держскарбниці будуть мінімальні;
3. Середні податки. Орієнтовно 5-10% мито, 10% з ЗП, 5-10% ПДВ.
Переваги:
- відносно низьке мито дозволяє у разі раптового збільшення попиту утримати ціни на середньому рівні, а вітчизняним підприємствам у нормальні часи контролювати ринок;
- відносно високі ЗП, які зможуть диктувати найприбутковіши галузі, одночасно і інші зможуть працювати з мінімальними прибутками;
- оптимальні в наших умовах надходження до держскарбниці від усіх видів податків;
Недоліки:
- нові імпортери навряд з'являться;
Мені більш до вподоби 3-й варіант. Але теперішню податкову реформу, яка близька до 2-го варіанту, підтримую, хоча ПДВ можна було б хоча б 2% виставити. З податками, які зараз виставлені і проходять голосування ( 1% мито, 1% ПДВ, 10% з ЗП ) до нас скоріше повернуться наші загублені під час окупації підприємства і можливо хтось до нас придбає ліцензії. Через деякий час, коли рівень ЗП у нас стане достатньо високим, вважаю необхідно буде переходити до 3-го описаного мною варіанту. За сучасних умов 1-й варіант вважаю неприйнятним.
З того часу у нас з'явились менеджери і підприємства за 10 голду. Війна показала, що ПДВ 5% і Income 10% оптимальні і не варто їх змінювати. Мито теж не варто чипати, зараз ми цілком нормально можемо перебивати ціни імпортерам, а без імпорту деякі товари різко зростуть в ціні.
З повагою,
КОСТа.
Comments
voted
V
Поддержую, не трогайте налоги пока нет договорённости в парлламенте.
Позеовательно )
Хуже дурака может быть только дурак с инициативой
не вотед, или ты давно в туклике и не видиш что сейчас
никто к нам не приезжает покупать ни хлеб ни оружие и от того что на 3 коп поднимется хлеб ничего не меняет. И у нас переизбыток продукции какие лицензии??
voted
КОСТа ми виробляємо хліба більше, ніж споживаємо. Подивись які зараз залишки на складах підприємств. Пропозиція значно перевищує попит. А крім того на нашому ринку торгують інші держави. Ще пару таких днів і наша економіка впаде. Ціни на хліб зменшують, зарплатні зрізують. Відносно до голда заробітки людей і казни зменшуються. Щодо ПДВ, воно лиш дозволить аккумулювати більше коштів в бюджет. Купівельна спроможність не впаде, оскільки при цьому зменшується податок з прибутку. Я не конгресмен, але підтримую даний законопроект.
підтримую!
Zetmen Day 1,196, 02:54
______________________
Класний у мене минулий місяць туклік був. А от те, що ти пропонуєш зробить тільки гірше.
Іще, всеодно податки не допоможуть. В економіці країни зараз криза. Перевиробництво. Цю кризу можна подолати двома шляхами: 1. Війна. Тільки справжня, яка заставить все населення серйозно вливати у війну. 2. Бейбі-бум. Більше працівників, більше нового голду, і збільшення попиту.
Другий шлях набагто складніший, до речі ...
V
Chvirl
Day 1,196, 02:59
КОСТа ми виробляємо хліба більше, ніж споживаємо. Подивись які зараз залишки на складах підприємств. Пропозиція значно перевищує попит. А крім того на нашому ринку торгують інші держави. Ще пару таких днів і наша економіка впаде. Ціни на хліб зменшують, зарплатні зрізують. Відносно до голда заробітки людей і казни зменшуються. Щодо ПДВ, воно лиш дозволить аккумулювати більше коштів в бюджет. Купівельна спроможність не впаде, оскільки при цьому зменшується податок з прибутку. Я не конгресмен, але підтримую даний законопроект.
________________________
Ти мені спочатку знайди хоч одне імпортне підприємство на хліб к1. Імпортери там погоди не роблять ніяк. А поставиш мито - знімеш обмеження на вищу ціну, яку імпортери зможуть перебити. На перевиробництво це ніяк позитивно не вплине.
"все правильно написал" (с)
KOCTa зараз іноземних компаній дійсно немає, бо ціна на хліб занизька. Але в майбутньому, коли попит підвищиться, то їх тут буде, як собак нерізаних. Навіть наші підприємства зараз всі в збитках ... Ось в чому криза.
До речі вотнув 🙂 хай по-більше людей долучається до дискусії 🙂))
Zetmen
Day 1,196, 02:56
никто к нам не приезжает покупать ни хлеб ни оружие и от того что на 3 коп поднимется хлеб ничего не меняет. И у нас переизбыток продукции какие лицензии??
_______________________-
на 3 копійки за 1 к1 хліб. А мені його 150 потрібно, це 4,5 унів.
Якщо у нас перевиробництво і ціни менші за середньосвітові, то тим більш імпортери до нас не сунуться. А от коли буде дефіцит, будеш їх шукати, як це було коли Раша на нас напала і хліба взагалі не було.
КОСТа прав - не меняйте налоги!
импорт надо поднять полюбе
Chvirl
Day 1,196, 03:08
KOCTa зараз іноземних компаній дійсно немає, бо ціна на хліб занизька. Але в майбутньому, коли попит підвищиться, то їх тут буде, як собак нерізаних. Навіть наші підприємства зараз всі в збитках ... Ось в чому криза.
_____________________
Коли Раша на нас напала, був би у мене голд, я б інмпортерам по 20 голду на ліценції давав. Бо перші дні у нас хліб просто скінчився. Просто його не було і тукліку не було за що воювати. І з скарбниці тоді не було сенсу щось комусь на хліб давати. І так кожної роздачі держ уанів було, що і обмежувало наш дамаг, хоча уані тоді ще були.
KOCTa коли нападала раша, фірма коштувала 20 голда, і їх було дуже мало. Зараз зернову і булочну має кожен. Не турбуйся, хліб буде. Світ змінюється 🙂))))))
Коли Раша на нас напала, був би у мене голд, я б інмпортерам по 20 голду на ліценції давав
Да сейчас ситуация кадинально поменялась когда фирмы по 10голд стали
И покажи мне хоть одну страну где налог на експорт больше чем на импорт)
Rigiy
Day 1,196, 03:18
И покажи мне хоть одну страну где налог на експорт больше чем на импорт)
______________
Покажи мені хоч одну країну, де є податок на експорт.
"налог на експорт" - це пропозиція рудмінам?)
Chvirl
Day 1,196, 03:16
KOCTa коли нападала раша, фірма коштувала 20 голда, і їх було дуже мало. Зараз зернову і булочну має кожен. Не турбуйся, хліб буде. Світ змінюється ))))))
___________________
Це ти так думаєш. А коли півник клюне, буде пізно. Зараз рудміни запустять бота, який весь хліб викупить і будеш кукарекати.
ну ват или как он там))
http://www.erepublik.com/en/country/economy/USA - дивимось податки на зброю!)
http://www.erepublik.com/en/country/economy/Poland - а тут взагалі "заглядєніє"!)
Vote
Польша:
зерно инком-9 импорт -10
Украина:
инком10 импорт-1
Почему я не вижу "дебила" в комментариях!? все догадались о ком я?
Зараз рудміни запустять бота.
А такое может быть ))?это хорошо))
спочатку кажеш ВАТ, потім інком... в РЛ напевно політик?)
PolAriS86
я не переводил что такое инк я его щитал за експортный налог)) я имел ввиду что в украине он больше за импортный в 10 раз
"все правильно написал" (с)
Я КОСТе верю (хоть и не понимаю) )))
Полностью закрываться от импорта, по-моему, неправильно! Если начнеться война - опять резко цена полезет. То что у нас были сверх высокие цены - признак как раз недопроизводства.
И сейчас мы ловим результат - как в начале прошлой недели взвинтились зарплаты резко. Теперь нормальный результат - зп падают. Это Нормально! Это экономика. Тот прогорает - кто не может приспособиться! импортеры сами уходят на более выгодные рынки. И экспорт тоже туда же ломанется - нет пока сильного перепроизводства.
Я сегодня уменьшил всем своим трудягам зарплату. Но считаю, это не страшно - цены на хлеб упали - они в тренировках не потеряли.
Костя ты опять прошлым пишешь, если вдруг админы что то кардинальное поменяют то за сутки можно поменять все налоги.
У нас перепроизводство было даже при войне...
Хто не розуміє:
Value added tax (VAT), або ПДВ додається до товарів як вітчизняного виробництва, так і до імпорту. І тільки на нашому ринку, на експорті діють податки іншої країни, які йдуть до скарбниці тої країни. Якщо у нас буде ПДВ завелике, таке, що ціна у нас буде захмарна, купувати будуть за кордоном, а не у нас і ПДВ до скарбниці йти не буде.
Import Tax, або мито - додається заразом з ПДВ до іпотрних товарів на нашому ринку. Тільки для імпортних товарів і разом з ПДВ. На нашому ринку. Податок йже до нашої скарбниці. З імпортних товарів мито йде до нашої скарбниці. Мито 1-2% - йде до нашої скарбниці, 10-99% імпотрні товари у нас не продаються і мито з них до нашої скарбниці не йде.
Zetmen
Day 1,196, 03:50
Костя ты опять прошлым пишешь, если вдруг админы что то кардинальное поменяют то за сутки можно поменять все налоги.
У нас перепроизводство было даже при войне...
_______________
Яким минулим?
Який сенс зараз щось змінювати аби змінити, а потім знову змінювати?
У нас є необхідність найєфективніше поповнювати держскарбницю, у нас йде війна і потрібно багато хліба. За ціх умов податки найоптимальніші.
Закінчиться війна, можна буде про щось думати, як змінити.
Адміни знову щось чудануть, можна буде думати, як змінити.
На дідька зараз ломати податкову сістему, щоб потім її виправляти?
Якщо вже щось змінювати, то обережно змінюючи по 1% і дивитись що з цього вийде, як ринок прореагує.
А ринок зараз буде новий складатись, бо вся сировина і к1 підприємства перейдуть у приватний сектор, де нема інком податку.
"Але це добре для власників підприємств, і аж ніяк не для робітників. Якщо у мене танкова, і танків на нашому ринку буде не вистачати ( за добу обсяг продажу буде більший, ніж моє підприємство їх за добу виготовить ) завтра з збільшу ціну і буду збільшувати її доки не буде знайдено рівновагу. Не буде конкурентів - поставлю взагалі яку схочу."
Блин, а нельзя выставлять цены не по конкурентности, а по совести??? У тебя работает на предприятии 10 человек, но есть фирмы ку5, которые простаивают - они могли бы быть конкурентами тебе. Конечно, если вы не договоритесь и не воспользуетесь своей монополией...
Костя война кончилась, налоги давно неадекватны ни тогда ни сейчас и ничего кардинального в проекте нету, там косметическое перераспределение налогов которое в большей степени может затронуть ток билеты и оружие. Про какие мега влияние может оказать 3 коп когда за день цена на 10 коп упала и падает? О каких лицензиях ты говоришь, забудь то была другая экономика до нововедений.
Насчет хлеба, то у нас многие покупают импортные ку3, ку4, ку5 вместо украинских дешевых ку1...
И потом меняют наши гривны на голд и выводят голд за границу.
Коли роисся на нас напала я виробляв хлібу більше ніж зараз, а ціни були навіть нижче ніж зараз. Так що не треба, бо зараз ситуація майже схожа на тодішню.
Я за мито, та підвищеня ПДВ, а ось податок на прибуток я б не чипав а краще б теж збільшив на 1-2%.
Основним мотивом нинішніх податків було те, що наші підприємства були в окупації (рудміни це наразі змінили й окупація на них не впливає).
"Блин, а нельзя выставлять цены не по конкурентности, а по совести???"
я это заскриню, распечатаю и в рамочку, буду смотреть на эту фразу когда мне будет грусно
Про хліб, то лише психічно хворі будуть купувати ку1 для 30 ударів. Для повсякденого життя (зміна доби, праця) ку1 згодиться, але 150 разів жерти заради 30 ударів - це... Краще вже 75, 50, 42 чи 30 раз пожерти. 🙂
"Про хліб, то лише психічно хворі будуть купувати ку1 для 30 ударів"
Я так кушаю))))
"але 150 разів жерти заради 30 ударів - це... Краще вже 75, 50, 42 чи 30 раз пожерти."
А что делать если у нас нет достаточно ку3, ку4, ку5??? Дать им выводить наши голды из страны???
P.S. Давайте налаживать экономику вместе!!!
"Блин, а нельзя выставлять цены не по конкурентности, а по совести???"
я это заскриню, распечатаю и в рамочку, буду смотреть на эту фразу когда мне будет грусно"
Слова известной песни:
"Досить боятись вірити в краще,
А своє на чуже не міняти нізащо!"
А давайте все распечатают, поставят в рамочку и попробую соблюдать и еУКРАИНА будет выходить из кризиса...
"Лиш уявіть якою стане країна,
В якій кожна людина живе як людина,
В якій все що хороше, – значить і наше!.."
Zetmen: "У нас перепроизводство было даже при войне..."
То что сейчас цена падает - это и говорит о том что у нас Не было перепроизводства. И это гуд - что цена во время последних боевых действий на ку1 не взлетела до 1 UAH, а была в районе ~0.85UAH. Это дало возможность новичкам дополнительно прокачиваться и сделать дополнительный урон.
То что она сейчас упала - эт отоже нормально. Импортеры уйдут. Тукликеры перестанут заниматься предпринимательством.
А государство - вполне может создать зерно и оружиехранилище и затариться по низким ценам - хотя бы для армии, и для гражданского населения тоже. На случай войны или десантов для союзников.
"Ще пару таких днів і наша економіка впаде."
Честно, смеялся )))))
wicent, +1!
"На случай войны или десантов для союзников."
еХорватия бьется с еСербией, еРумыния с еВенгрией!
Поможем им в войне - они нам помогут в следующий раз! Нужно воевать и развиваться! Создадим нормальные условия для еукраинцев, а казну успеем набить!