Ambient on/off
Join eRepublik

Турция и постмодерните митове в еБългария (част 3)

39 Day 1,509, 02:58 Bulgaria Social interactions and entertainment Social interactions and entertainment
Вариан Х, ОНЕ се разпада и започва преразпределение на съюзи/статукво

Този вариант не е толкова далече от възможен. На практика ОНЕ е в предсмъртни мъки и разпадането му е само въпрос на време. Какво следва след разпадането на един такъв съюз, вече знаем добре така, че не би трябвало да е изненада.

Ако искаме да запазим в дългосрочен план Турция като противник, това трябва да е непосредствената ни цел и по ирония на съдбата, това може да стане бързо само със пасивното или активно съдействие на Турция.

Тук онтново 3 месечния пробен период дава възможност на този процес да стигне своя предвидим край и да започне следващия, на сторенето на съюзи. Тук е в наш интерес да не сме се изпокарали с този или онзи и да сме запазили възможностите си отворени.

След 2 години като част от по-слабите съюзи, за нас е важно този път да сме част от по-силния съюз, тогава вече можем да очакваме възход на България и реално да се конкурираме за челните позиции в играта.


Сега искам да поговоря малко за амбициите ни като играчи и като страна.


Вече доста време сме една от водещите страни в играта и в определени моменти и водещи за ЕДЕН и ТЕРА, като в последно време започваме да се отърсваме от регионалното ни ограничение и да играем глобална роля.

Регионална сила винаги ще бъдем или поне в близката 1 година. Ако иакаме да се изкачим още едно стъпало нагоре и да станем световен играч и да се конкурираме реално за първите две места с поляци и сърбие нужно да търсим условия при които оригиналните ни региони да са подсигурени за да можем спокойно да насочваме вниманието си другаде.

Това означава, да имаме поне 3 от страните по границата ни или съчцници или трайно неутрални. За момента Турция е единствената от тези 5 страни която няма друг възможем противник който да я неутрализира от нас. Тоест ако искаме да сме глобален играч, задължително ни е нъжна неутрална Турция най-малкото. В противен случай, във всеки един момент в който изпаднем в проблемна ситуация, ща сме в опасност от юг. Алтернативно ако сме в постоянен конфликт с равностоен противник по границат ана оригиналните региони (каквото и да става през следващата 1 година няма как да спечелим качествено предимство в достатъчно голям мащаб срешу Турция), ще ни ограничи отново единствено и само до регионална сила, дори по-зле. Лошия вариант тук би бил този който в момента важи за Унагрия, която, вече не само не е световен играч, но вече не е и регионален а сведена до нашата позиция от по-голямата част от изминалата година да си пази оригиналните територии от набезите на различни противници.

Тук разбира се изниква въпроса дали въобще искаме да ставаме световен играч и да се изкачваме по стълбицата и да се борим за призовите 2 места или просто си искаме да си пуцаме резани. За мене второто не е нщо което може да държи интереса на играчите ни дългосрочно и не може да е "качествена цел" а само избиване на малко кмплекси в даден момент. Като цяло за мене единствената цел коато може да е мотивираща и катализатор за нашето виртуално общество страна като цяло и нейните играчи е стремежа да станем сила №1 в играта. Напълно смятам, че това е постижимо, на за да стане факт трябва да можем да стане първо глобален играч, второ да запазим тази позиция дългосрочно и трето да можем измерваме интересите на страната си спрямо тази дългосрочна цел а не омразата спрямо една или друга страна.




Моята принципна позиция по отношение на Турция е, че е в интерес на България да запази неутралните си отношения в дългосрочен план. Ако това значи да се даде шанс на Турция да покаже, че е преминала към друг начин на игра и може да бъде предвидим съюзник на който да се разчита във всеки един момент, то тогава така да бъде. Тук обаче 1 месец, към този момент е крайно недостатачно и периода трябва да бъде предвидения от ЕДЕН 3 месеца. След което да се вземе решение на базата на рационалните фактори а не сърцераздирателните желания на непостоянни хейтърчета във въртуалното пространство.

Между времено, нашия интерес е да се довърши сриването на ОНЕ което ще ни даде възможност за втори път ние да сме тези които избираме. Предишния път не се възползвахме от тази възможност, този път сме длъжни да го направим.




За тези които са оцелели до края, ще завърщя със следното. България в тази игра има два основни коза. Единия е демокрацията ни, която дава възможност на всеки който иска достатачно да се включи в оправлението на страната в един или друг момент и реално имаме най-много играчи с оправленски опит от всички в играта. Повече от 200-300 различни играчи са участвали вправителствата на страната през последните 2 години.

Втората е реномето на България като достоен, верен и предвидим съюзник. Не практикуваща ПТО, или агресивна дипломация спрямо съюзници, противници, по-слаби или по-силни страни. Това е вероятно най-големия коз който притежаваме и той е много по-ценен от каквато и да е щета. Той ще ни позволява в бъдеще ние да избираме и ние да сме водещи в събитията които предтояр, но и поражда отговорност да подържаме този стил на игра и да поемем тази водеща роля а тя изисква да надрастнем регионалната си задръстеност и дребнавост по отношение на съседните ни държави.




Аз искам да видя България №1, и не ме интересува кой ще бия, това е моя стимул за игра и мисля, че в края на краищата това е и стимула за игра на мнозинството Българи. Пътят до там е рационален а не чрез омраза.

Затова мисля, че България трябва да настоява в ЕДЕН за удължаване на пробния период на Турция до предвиденит 3 месеца, след което всички българи да имат своята възможност да изкажат своето мнение по върпоса.


линк към първа част: Турция и постмодерните митове в еБългария (част 1)
линк към втора част: Турция и постмодерните митове в еБългария (част 2)


Турция и постмодерните митове в еБългария (част 1,2,3)
http://tinyurl.com/6rsmvoe
http://tinyurl.com/7o38uzu
http://tinyurl.com/8a2bued

 
Report comments
 
Sando Griffin
40
Sando Griffin Day 1,509, 03:01

get a life, dude...

 
AquariusSG
30
AquariusSG Day 1,509, 03:01

:DDD

 
Tolni
28
Tolni Day 1,509, 03:04

Ще има ли четвърта част?

 
Rumen Vasilev
34
Rumen Vasilev Day 1,509, 03:12

Човек , много пишеш , сега тепърва почвам първата

 
LordGelu
41
LordGelu Day 1,509, 03:13

Бая ферман...

 
Du6manin
44
Du6manin Day 1,509, 03:20

+v

 
Asen Mitrev
37
Asen Mitrev Day 1,509, 04:02

Да не четеш, само защото е дълго, е все едно да кажеш "аз съм тъп и мързелив, искам да ми е на по-малки количества, че мозъка ми не може да смила повече от три реда информация наведнъж". Постегнете се малко, ако не можете да прочетете 3 статии, как сте чели книги?

 
s6ky
32
s6ky Day 1,509, 04:04

На някой ако му тряа есе, съчинение-разсъждение, доклад или просто си мразите даскала по БЕЛ - Е тва е вашия човек.

 
s6ky
32
s6ky Day 1,509, 04:05

Да не мислиш, че са чели книги?

 
ExecutorArtanis
34
ExecutorArtanis Day 1,509, 04:11

@s6ky
Може и да има някакви надежди

 
kirilmav
40
kirilmav Day 1,509, 04:47

Великолепна статия.
"Писна ми да се отъждествява българщината с омразата към разни чужди народи." +1

 
lioshi
39
lioshi Day 1,509, 04:49

ех за това ли четох до края, да стигнем до същия извод :Д

"Затова мисля, че България трябва да настоява в ЕДЕН за удължаване на пробния период на Турция до предвиденит 3 месеца, след което всички българи да имат своята възможност да изкажат своето мнение по върпоса."

след 3 месеца гаранция ще се правят нови съюзи, така че твърдо вето за турците към момента и настояваме за 3 месеца пробен период!

 
Rumen Vasilev
34
Rumen Vasilev Day 1,509, 04:51

Абе не знам , аз предпочитам да трепем турци , за да ни е интересно , отколкото да сме сила №1 и да трепем австрийци , словаци , словенци и тем подобни. Но това си е лично мое мнение.

 
karakoko
35
karakoko Day 1,509, 04:58

вот

 
Philipotel
41
Philipotel Day 1,509, 05:14

Благодарение на соладжийската мафия, на която автора на тия фермани е "съветник", съвсем скоро ще се окажем изолирани и заклещени в оригиналните си територии. За по-новите играчи, които не си спомнят предишните анализи и прогнози на последния - разгледайте статията на бакалина.

 
nimnul
38
nimnul Day 1,509, 05:47

I've read the three articles
I demand a reward!

btw, very balanced and wise position, as always

 
nimnul
38
nimnul Day 1,509, 05:50

Leo Tolstoy is jealous to you

 
bakalin
38
bakalin Day 1,509, 06:04

Не, ТОЙ не желае власт! Абсолютно.
http://www.erepublik.com/en/article/-1-1941117/1/20

Това е коментара ми.
Че не ми стигна мястото тук. Гадни админи. Искам коментарите да са по 1 000 000 символа.

 
Podliq Armenec
29
Podliq Armenec Day 1,509, 06:10

направи филми по статията....издиктувай го пред камера качи го във ютюп и го прати да го чуем че е много дълго бре

 
Sando Griffin
40
Sando Griffin Day 1,509, 06:24

Armenec - той ненормалникът вече беше записвал mp3 файлове веднъж :Д Единият от безбройните пъти, когато беше кандидат-президент, програмата му беше качена в интернет на мп3, щото щяха да се сринат сървърите на еРяпата от писанията му :Д

 
Fiend-Stalker
33
Fiend-Stalker Day 1,509, 06:42

Worth every minute of reading.....even whith google translate.
Voted!

 
dzunka
30
dzunka Day 1,509, 06:47

Браво !!!! Най- после един разумен човек !!!! Изчетох и трите части до последната буква
Дайте да се обединим всички около интересите еБългария !!!
От началото на тази истерия около ЕДЕН и ТУРЦИЯ повтарям , че не може да няма начин да сме единни в името на интересите на страната .... и вярвам , че това е възможно , както и много други освен мен . Приканвам абсолютно всички да си помислят и да забравят желанието за власт и влияние и да помислят за еБългария
Аз искам да видя еБългария номер 1 в играта

 
SturmmannIYI
58
SturmmannIYI Day 1,509, 07:12

България в тази игра има два основни коза. Единия е демокрацията ни :ДДДДДДДДДДД

 
Almia10
27
Almia10 Day 1,509, 07:13

неслучайно си бил толкова пъти в управлението на страната !!! ПОКЛОН !!!

 
Bukso
40
Bukso Day 1,509, 07:23

"Втората е реномето на България като достоен, верен и предвидим съюзник. Не практикуваща ПТО, или агресивна дипломация спрямо съюзници, противници, по-слаби или по-силни страни."

Освен с Македония де ; )

 
p-k Drangov
36
p-k Drangov Day 1,509, 08:06

Аз искам да видя България №1 в играта.

Затова мисля, че България трябва да настоява в ЕДЕН за удължаване на пробния период на Турция до предвиденит 3 месеца, след което всички българи да имат своята възможност да изкажат своето мнение по върпоса.

Съгласен съм !

 
xeb2
40
xeb2 Day 1,509, 10:42

Това е пример за националист , Велика България не се страхува от Сърбия

 
Borko Barborko
33
Borko Barborko Day 1,509, 10:46

ПРОЧЕТОХ ГИИИИИИ!!! :DDD

А сега сериозно. Стоич както винаги е прав. Точка!

 
Gias Gouliev
40
Gias Gouliev Day 1,509, 13:13

Стоич Стоичевич, ваш план - полный атас...

 
Rado Rosenov
28
Rado Rosenov Day 1,509, 13:14

Казах ти го и в миналата статия, ще ти го кажа и сега СКРИЙ СЕ И НЕ СЕ ПОКАЗВАЙ !

 
Notsy
41
Notsy Day 1,509, 14:07

Хареса ми точно така не трябва да се стига до крайности а да се изчака да се запазят и двете врати отворени и в края на тези 3 месеца пробен период всеки ще може да прецени най правилно за себе си а и държавата ще има по ясна позиция . Така че Референдум - но не сега а като му дойде времето!

Цитат за тези които не са прочели целите три статии.

Аз искам да видя България №1, и не ме интересува кой ще бия, това е моя стимул за игра и мисля, че в края на краищата това е и стимула за игра на мнозинството Българи. Пътят до там е рационален а не чрез омраза.

Затова мисля, че България трябва да настоява в ЕДЕН за удължаване на пробния период на Турция до предвиденит 3 месеца, след което всички българи да имат своята възможност да изкажат своето мнение по върпоса.

 
Didoff
43
Didoff Day 1,509, 15:54

Много добра статия. Четох я с удоволстие

 
Krum III
34
Krum III Day 1,509, 18:56

Може би това са компромисите, които трябва да направи ЕДЕН и България - 3 месеца пробен период за Турция и ако не се издъни, безусловна наша подкрепа.

 
BladeGT
43
BladeGT Day 1,509, 20:57

За тия които искат турция да влезе в Еден, ще ви кажа че дори в началото като се чу още че ще влизат при нас, шансовете ние да ги пуснем беше 50/50. Не беше напълно ясно какво ще избере ебългаринът. Ако референдума се беше пуснал в началото имаше по голям шанс да ги приемем. За този срок от 3 месеца турците няма как да ни се докажат и покажат в добра светлина, но могат да направят обратното и да загубят доста от гласовете в тяхна полза в референдума. Добре че поне в играта наистина сме демокрация.

 
Taekov
40
Taekov Day 1,510, 01:29

Няма такъв. Горката ти клавиатура...
Иначе съм съгласен с поне 90% от нещата, които казваш.

 
Velin Genadiev
42
Velin Genadiev Day 1,510, 04:05

Много хора реагират първосигнално на Турция като бик на корида видял червеното шалче.Още от самото начало със сагата бях раздвоен между разума казващ,че ни трябват по-сигурни съседи,с оглед на миналото в което когато се обърнехме за война към някой,винаги ни подпираха отзад и воювахме поне на два фронта,и лявото полукълбо казващо,че на турците вяра не може да имаш,заради максимата валидна в пълна сила при тях-"Интереса клати феса."Всъщност всеки гледа собствения си интерес и в това няма нищо лошо.Въпроса е кой как го постига.Ние сме на кръстопът между разума и емоцията..Обаче играта освен емоция,която е задължителна за една игра има и мисъл и тактика и стратегия краткосрочна и дългосрочна и това е част от чара и.В началото всеки като емладеж е в някаква степен ентусиазиран и нахъсан за бързи резултати,обаче с течение на времето и ако е достатъчно упорит да остане вижда,че нещата не се случват толкова бързо,колкото му се иска.Все пак ако се отдели повече време в нещо,то винаги дава резултати и някои ще са винаги по-напред от други най-малкото поради тази причина,което е естествено.Защо се отплеснах привидно така.Каквото и да се говори и пише,с времето в което съм в играта лека-полека повечето играчи узряват и се стига до момента в който виждаш,че емоция трябва да има и има,но стратегията е тази,която дава резултатите.Да се разчита само на емоцията не трябва.Това е като да запашеш чифт пищови на гол тумбак.Щурман-а примерно разчиташе на това с войната с Македония,НО имаше много злато събирано месеци преди това с разумно управление,които свършиха за нула време и после следваше пак къртовски труд на следващите правителства за да изплуваме,а той спокойно се отдаде на фермерстване в промишлени количества,носещи му съвсем реален доход от играта.Така че неговите мнения за мен не значат нищо.Ще конкретизирам имена съвсем умишлено,защото ако не се говори директно кой какво е направил кога и как няма да можем да си направим съответните изводи кое е вярно и кое не и кое защо се

 
Velin Genadiev
42
Velin Genadiev Day 1,510, 04:20

казва.Софията има своите качества,но с поведението си не гради нищо,сеейки омраза към един или друг играч или държава.Ако искаме на продължим напред и нагоре трябва да си осигурим тила.Без това не става.колонии ще спазарим отнякъде,ако можем да помагаме със щетата си.Ако се заробим с война със Турция,нито ще имаме колонии,нито ще помагаме на съюзниците си ,когато имат нужда.МПП-тата се сключват не само да взимаш,а и да даваш.
Всеки един,който се изказва за война с Турция или аут от ЕДЕН или реагира първосигнално или не може да види ползите,които ще имамме и ние и тези около нас от това.Все пак ако искаш да си първи трябва да свалиш първия и да заемеш неговото място,а първи не са турците...Целта е друга и тя е Сърбия пичове.Там е фокуса на нашата щета.Там имаме какво и да връщаме и да доказваме и да се поучим от тях.Били християни,другите били "рязани" и т.н. Това не ни вълнува сега.Ние сгазихме обединени 3-я Унгария.Сгазихме и 2-я-Полша.За първия ни трябва още по-добра координация и единство за да успеем.
Ще има референдум.Добре е да има и точно защото всеки има право точно толкова,колкото всеки друг да си каже мнението,независимо от "стажа" му в играта реших да драсна няколко реда..и да обърна внимание на по-емладите че преди да тръгнеш на някъде е добре да се огледаш и да се ослушаш като на ж.п прелез. Тук,обаче трябва и да се замислиш.Мисля,че бяха изтъкнати достатъчно разумни доводи и бяха дадени възможни решения какво да се прави от тук нататък в краткосрочен план и вярвам,че повече играчи ще дадат шанс на страната ми,не на Турция,да израснем и да пожънем в бъдеще това,което ще засееем сега с решението си да останат на тестов период 3 месеца,а да не ги отхвърляме.Когато ти подадат ръка, не е лесно да я поемеш,но значи много ако го направиш...Надявам се след гласуването да излезем по-единни отколкото преди него.

 
Mr.Gatev
42
Mr.Gatev Day 1,510, 13:43

генадиев и ти ли бре

срока за турция трябва да е поне 3 месеца, а иначе най-много съм съгласен с тоя коментар

I've read the three articles
I demand a reward!